במרוץ החיים המודרני והעידן הדיגיטלי של היום מאוד קל לשכוח מה באמת חשוב - הבריאות שלנו. בין הרצון להיות פעילים ולשפר את הביצועים הפיזיים, ליהנות יותר מאנרגיה ולהפחית את הלחץ, או להשיג שינה טובה ורגועה יותר, טנקה הוא הצמיד שעובד עבורך במטרה לסייע לך לחיות טוב יותר בקלות. מהיום, במקום לבלוע אבקות/כדורים – פשוט עונדים.

צמידי הבריאות של טנקה הם ללא ספק חידוש בתעשיית הבריאות המציעים פתרון אפקטיבי, קל, יעיל, טבעי ונוח לשימוש לקידום אורח חיים בריא, שיפור איכות החיים ותחושת ה-WELL BEING בתוך שגרת היום יום.

להבדיל ממוצרים שונים הקיימים כיום בשוק כדוגמת אבקות, כדורים ומשחות, הצמידים של טנקה  מאפשרים חווית שימוש ייחודית ונוחה בתוספי תזונה מעולים המונגשת בשיטת  "ענוד ושכח" ללא צורך ניהול רישום ומעקב. זאת בנוסף לטכנולוגיה פורצת דרך של שחרור החומרים הפעילים באופן עקבי ומבוקר. הצמיד עובד בשבילך כל הזמן, גם בזמן השינה, ומספק  את המינון המדויק והיעיל ביותר בכדי לשמור על תפקוד הגוף ברמות אופטימליות במשך 30 יום 24/7.

בימים אלו חברת טנקה משיקה פעילות גלובלית רחבה. החברה משקיעה רבות בפיתוח ומחקר במוצרים על מנת לתת ללקוח את הפתרון הטוב ביותר שיגרום לך לחזור לעשות את מה שאת/ה הכי אוהב/ת. Tanka חרטה על דגלה את החדשנות והקידמה, וכול העת עובדת על פיתוחים ומחקרים חדשניים על מנת לתת ללקוח את המוצר הטוב ביותר, בצורת השימוש הנוחה והיעילה ביותר שיש.

המוצרים של TANKA:

צמיד טנקה מולטי קולגן +
צמיד קולגן בטכנולוגיה ייחודית המכיל קולגן מסוג 1 ו- 3 מדגים אשר עבר הידרוליזה ושמן זרעי רימונים אורגני הידוע בסגולותיו הרבות. הצמיד מכיל קולגן המאפשר ספיגה בצורה יעילה ואיכותית יותר בעור ובשחרור איטי ומבוקר.

עד היום תוספי התזונה המכילים קולגן מגיעים בכמוסות, אבקה או נוזל הנצרכים בבליעה כאשר הזמינות הביולוגית וקצב הספיגה שלהם דרך מערכת העיכול היא נמוכה משמעותית מספיגה דרך העור. הצמיד מספיק לתקופה של 30 יום בשחרור מושהה ומבוקר מאקרו-מולקולרי 24/7.

הקולגן משמר את גמישות העור ומסייע בצמצום קמטים, מסייע בחיזוק והזנה של השיער והציפורניים, חיזוק רקמות ומפרקים.

צמיד טנקה T-Flex
מכיל שילוב עוצמתי של גלוקוזאמין, כונדרואיטין סולפט ו- MSM. תוספים אלה חיוניים לשמירה על מפרקים בריאים, גידים, רצועות, שרירים ורקמות חיבור אחרות המספקים הקלה בכאב הנגרם כתוצאה מהידרדרות רקמת החיבור והסחוס, וכן משפרים את ניידות המפרקים.

צמיד מומלץ בקטגוריית ספורטאים והגיל השלישי כמענה יעיל מאוד לדלקת פרקים ושיכוך כאבים בדלקת מפרקים שגרונית, מפרקים דלקתיים, פיברומיאלגיה, שחיקת סחוס וכאבי שרירים.

יש לענוד את הצמיד למשך 30 יום, ולהקפיד להחליף בתום התקופה.

צמיד T-FLEX של TANKA (צילום: טנקה)
צמיד T-FLEX של TANKA (צילום: טנקה)

מחירים:

מולטי קולגן: 199 שקל.

טי פלקס: 139 שקל. 

לרכישה: https://iwear.co.il/