החברה שבבעלותם של בני הזוג וויל וג'יידה פינקט סמית', הודיעה על שיתוף פעולה עם חברת ההפקות הישראלית "טדי הפקות", המוכרת לנו מהכוכב הבא, סברי מרנן ונוספים.  

במסגרת השותפות, חברת Westbrook Media שבבעלותם של בני הזוג, תפתח יחד עם "טדי" הפקות קצרות בעלות אופי גלובלי. כעת על הפרק - שני פרויקטים הנמצאים בשלבי פיתוח, על פי פורמט שיצרו עידו רוזנבלום ועודד תבור, הכוללים סדרה קצרה ושעשועון.

בהובלתה של טמירה ירדני, חברת "טדי" נחשבת למובילה בתחומה בארץ, ומתמחה בפורמטים לסדרות פריים-טיים. בין התכנים המוכרים בהפקתה, "שמש", "השיר שלנו", "קומדי סטור" ו-"דני הוליווד", שעברה אדפטציה לכדי תוכנית אמריקאית. 

"אני אוהד של 'טדי' זה זמן רב, יש להם עבר עשיר של יצירה פורצת דרך, שמכילה מגוון של ז'אנרים, פורמטים ושווקים", אמר סמנכ"ל החברה, לוקאס קייזר. הוא הוסיף: "צוות Westbrook Media מחכה בקוצר רוח לעבודה המשותפת עם טמירה, עידו ועודד, ויתר חברי 'טדי', כדי להזניק את התכנים בטלוויזיה ובדיגיטל. קיבלתי צמרמורת רק מהמחשבה על הכיף שבדבר".

רוזנבלום אמר בתגובה לכך, "יהיה זה לעונג ולפריבילגיה לצאת להרפתקה יחד עם החברה. לא יכולנו למצוא שותפים טובים יותר, וזו דרך מופלאה לפתוח את שנת 2021". הוא הוסיף: "אנחנו משתוקקים להתחיל וליצור תכנים מעולים יחד".

לאחר הפרסום, מגישת החדשות של ערוץ 12, ואשתו של רוזנבלום, יונית לוי, פרסמה בחשבון הטוויוטר שלה: "אולי אני משוחדת אבל חיבור בין עידו לבין חברת ההפקה של ויל סמית׳ נשמע לי מבטיח".