רגע עוצר נשימה נתפס על ידי עדשת המצלמה, בו אפשר לראות גולש סקי שנרדף על ידי דוב באתר הסקי בפרדיאל שברומניה ביום שבת האחרון. בתיעוד אפשר לראות את הגולש הצעיר בורח מהדוב על המגלשיים שלו במדרון המושלג, כאשר הנוסעים ברכבל שמעליו הבחינו בסיטואציה המבהילה וצעקו לו על מנת להזהיר אותו. צפו ברגע בו הדוב רדף בנחישות אחרי גולש הסקי:

מבהיל: דוב רדף אחרי גולש סקי (צילום: מתוך פייסבוק)

ברקע לסרטון, שהועלה לרשתות החברתיות והפך מיד לוויראלי, אפשר לשמוע את אחד הנוסעים צועק: "תזהר, דוב רודף אחרייך! מהר יותר! לא משנה מה, אל תסתכל לאחור". לאורך כל אותם רגעים מבהילים, הגבר ניסה לשמור על שיווי משקל וקור רוח, על מנת שיוכל להימלט מהדוב, בעוד הסובבים המשיכו לשרוק ולצעוק על מנת לנסות להבריח את הדוב. 

על פי הדיווח באתר החדשות Digi24, הגולש הצליח להתחמק בסוף מהדוב הנחוש, כאשר הוא השליך את תיק הגב שלו והצליח להסיח את דעתו של הדוב מספיק זמן עד שהגיע אל מקום בטוח. על פי הדיווחים, מדרון הגלישה היה סגור לגלישה באותם הרגעים בעקבות מגיפת הקורונה, לכן הדוב הרגיש בטוח להסתובב בחופשיות בתוך אתר הגלישה. 

דובר הפיקוח המחוזי אמר בראיון כי האיש "עשה את הדבר הנכון" בכך שהעסיק את הדוב עם תיק הגב שלו. בנוסף, הוא ציין כי האירוע היה עלול להיות קטלני ואף פורסמו שתי הודעות התרעה בסביבה על מנת להזהיר את התיירים והתושבים של אתר הנופש הסמוך. כמו כן, ידוע כי חיים ברומניה כ-6,000 דובים חומים, זאת לאחר שצייד דובים הפך לחוקי במדינה.