לאחר שהתבקש להתפטר מהממשלה, סירב ועזב את מפלגת העבודה, שר הכלכלה והתעשייה עמיר פרץ הודיע היום (רביעי) לח''כ מרב מיכאלי, כי בכוונתו להגיש נגדה תביעת לשון הרע, אם יו''ר מפלגת העבודה לא תפרסם התנצלות פומבית, לאחר שלדבריו פרסמה בעמוד הפייסבוק שלה סרטון המכיל "דברי לשון הרע ושקר".  

מרב מיכאלי מודיעה על צאת מפלגתה מהממשלה (צילום: דוברות מפלגת העבודה)

במכתב, הנמסר למיכאלי על ידי עו''ד איתן לירז, המייצג את פרץ, נכתב כי "בין שלל אמירותיך בסרטון, נאמרו על ידך דברים אשר מהווים סדרה של דברי לשון הרע נגד פרץ. מדובר בהאשמות חמורות שהינן דברי הבל ורשע, דברים שאינם אמת".  לטענת העו''ד, לא יכולה לעמוד ליו''ר העבודה הגנת תום לב, "שכן הדברים הינם דברי שקר ובלע, שמטרתם הברורה הנה לפגוע בשמו הטוב של פרץ". 

כזכור, מיכאלי נבחרה בשבוע שעבר לתפקיד יו''ר מפלגת העבודה, והחליפה את שר הכלכלה לאחר שהודיע כי לא יתמודד בפריימריז. לאחר היבחרה, דרשה מיכאלי מפרץ ומשותפו לממשלה ולמפלגה, שר הרווחה איציק שמולי, להתפטר מתפקידיהם שכן "מפלגת העבודה לא תשב בממשלת גנץ-נתניהו". כאמור, פרץ סירב לדרישתה של מיכאלי וביטל את חברותו במפלגת העבודה.

בתוך כך, ועידת מפלגת העבודה צפויה לאשר מחר ליו''ר מיכאלי לשריין שני מועמדים לבחירתה בכל עשיריית מועמדים. המיקומים הסופיים ברשימה יהיו כפופים לסיכומים מול מפלגות אחרות, במידה והמפלגה תתמודד במסגרת רשימה משותפת. המקום החמישי ישוריין למזכ''ל העבודה ערן חרמוני, ללא הבדל בין אם מדובר ברשימה מאוחדת או ריצה עצמאית של המפלגה.