בפוסט שפורסם באתר Reddit, אישה חשפה כיצד בעלה מתח אותה, ימים ספורים לאחר הולדתם בנם, שכמעט הובילה להליך גירושין. בפוסט האישה סיפרה כי היא ידעה שבעלה אוהב לעשות תעלולים ומתיחות כבר מאז שהם נפגשו, אך לעיתים קרובות הוא הלך עם המתיחות שלו קצת רחוק מידי. 

לדבריה, המתיחות הקודמות שלו כללו העמדת פנים שהם מאבדים את מפתחות הבית שלהם ביום חתונתם, או שהוא לקח אותה אל מסיבת אירוסים וכאשר הם הגיעו לא היה שם אף אחד אחר. אך לאחר שבנם נולד, היא חשבה שהוא "יתמקד בדברים החשובים בחיים". על פי האישה, במשך יומיים הבעל הפסיק לעזור לה בטיפול בבנם התינוק וסירב לומר לה מה לא בסדר.

"באמת לא היה לי מושג מה קורה, ניסיתי לדבר איתו אבל סירב לדבר איתי, עד שבסוף הוא אמר לי שאמו טענה שהתינוק לא דומה לו והיא הציעה לו לעשות בדיקת DNA בסתר. הייתי חסרת מילים", כתבה האישה. כמו כן, הבעל סיפר כי הוא עשה את הבדיקה ללא ידיעתה וכי הוא קיבל את התוצאות והתברר כי התינוק כלל לא שלו, והוא אף טען כי הוא יצור קשר עם עורך דין לבקשת גירושין. 

האישה, שידעה שהיא לא בגדה בבעלה, דרשה ממנו לראות את בדיקת ה-DNA, ולפתע הבעל החל להתפוצץ מצחוק והתוודה כי הוא מתח אותה. לדבריה של האישה, היא לא ראתה זאת בהומור וצעקה עליו כי היא מותשת ועייפה והוא כלל לא עזר לה בימים שאחרי הלידה, רק בגלל המתיחה שלו. בסוף הפוסט, האישה פנתה אל משתמשי הרשת החברתית בשאלה מה עליה לעשות. גולש אחד כתב: "את עדיין היית בשיקום פיזי מהלידה ועם הצורך להתמודד עם כל השינויים ההורמונאליים – זה לא מעשה קונדס, זו התעללות", בעוד אחר הוסיף: "הייתי מתגרש אחרי דבר כזה".