היום (חמישי) הוקרא בבית משפט השלום ברמלה את כתב האישום בעניינן של הגננת מאיה דוידוב, מנהלת "הגן של מאיה" בלוד, וסבטלנה צ'רשני הסייעת בגן, הנאשמות בריבוי עבירות של תקיפת קטין על ידי אחראי ותקיפת 12 מילדי הגן, ילידי 2018-2017, בין היתר באמצעות סטירות, מכות, דחיפות, משיכות, הושבה ממושכת על כסאות האוכל ועוד.

במהלך הדיון עורכת הדין של סבטה צ'רשני טענה כי המקרים בהם מתועדת צ'רשני אינם קשים, וכי את עיקר התקיפות ביצעה הגננת מאיה דוידוב ולכן אין להמשיך בכתב האישום נגדה. השופט ציין כי לאחר שיצפה במלוא הסרטונים הוא יחליט האם התקיפות קשות או לא. בנוסף, בכתב האישום צוין כי מתוך שמונה תקיפות בהן מואשמת הסייעת צרשני, ארבע מהן הופנו כלפי הבת שלה, ביניהן הטחה בכסא וכיסוי פניה במהלך ההרדמה.

בית המשפט קבע דיון הוכחות שיתקיים ב-24 במרץ. ילנה מיאסניקוב, אמא לילד בגן, אמרה: "מאוד לא פשוט לפגוש אותן פנים אל פנים. לדעת שהילדים שלנו עברו אלימות בגן שלהן, שהן היו אמורות לשמור עליהם. לצערי הן עדיין לא לוקחות אחריות, וסבטה עוד טוענת כי היא לא ביצעה תקיפות חמורות! אבל מה יש לצפות מאמא שעושה זאת כלפי הבת שלה, זאת רואים בסרטונים".