רוסטיקו משיקה מעדניה איטלקית
בימים בהם כולנו מתגעגעים קשות לאיטליה ולפחמימות תוצרת חו"ל, מסעדת רוסטיקו האיטלקית, מבינה את הלך הרוח של ימי הקורונה ןמשיקה בימים אלו את "המעדניה האיטלקית " שתציע שפע גדול של אוכל מוכן עם ניחוחות איטלקיים לקחת הביתה, ממרחים, סלטים, פיצות, פוקאצ'ות שמנמנות , יין, גבינות , נקניקים ועוד. אחרי שנים של שיטוטים ברחבי איטיה במעדניות שונות, החליטו הבעלים של רוסטיקו להשתדרג ולפתוח מעדניה שתביא את איטליה האמיתית לתל אביב. ובימים כאלו זה הכי מבורך.
בתפריט ניתן למצוא: סלטים טריים, גבינות איטלקיות כגון פרמז'ן בת 42 חודשי יישון, נקניקים שיוצרו במיוחד עבור המעדנייה, יינות מכל העולם במחירים ממש שווים. גולת הכותרת הוא האוכל המבושל בקונספט של מנות ארוזות בסגנון איטלקי בייתי לחמם בבית עם כל ההוראות. כדוגמת: אקוואה פאצה- מנת דג קלאסית של דניס וירקות בטאבון  / אוסובוקו עגל עם ירקות שורש / ויטלו טונאטו  / הלזניה המפורסמת של רוסטיקו  / ניוקי  הבית ברטבים שונים / קציצות בקר ברוטב עגבניות,  פולאנטה אפויה לצד צ'יפס פולנטה, סלק בבלסמי, עוגת גרוב מולאת בשר, גלידות שבוז'ה מייצרים עבור המעדניה, סלטים עשירים, מאפים טריים מהטאבון (בוקנצ'יני,  פיצות קטנות, פוקאצ'ות )  וכמובן ספולטיאלה!
בנוסף , מציעה המעדניה האיטלקית למעלה מ-45 סוגי יין איטלקי בטווח רחב של מחירים (ניתן להתענג על כוס יין או כוס בירה במקום),  בהמשך יוצעו מגוון הרצאות קולינריות עם גבנים, ייננים, חקלאים , אשר ישתפו בסיפורם האישי ויכירו ללקוחות את תוצרתם.
רחוב בזל  42  תל אביב. הזמנות טלפוניות לבוא ולקחת: 03-6026968

פולפטה דג ים מוסר ברוטב ארטישוק , סלרי וזוקיני. המעדניה האיטלקית רוסטיקו.  (צילום: יהונתן בן חיים)
פולפטה דג ים מוסר ברוטב ארטישוק , סלרי וזוקיני. המעדניה האיטלקית רוסטיקו. (צילום: יהונתן בן חיים)

"אוכל, תרבות, מקום" - מיזם אוכל חדש
מיזם "אוכל, תרבות, מקום" מאחד שלושה שפים שחוברים יחדיו להרכיב לכם ארוחה מושלמת, מבוססת על חומרי גלם מקומיים ממטה יהודה, שאת חלקם ליקטו בעצמם, המגיעה בארגז עד פתח הבית.   ביום הנבחר (חמישי עד שבת) את הארגז המסתורי (שמגלים מה בדיוק יש בו רק עם הגעתו), עם 10 מנות שף, שנשאר רק לעשות פינישים אחרונים ולצלחת יפה, לצד יין, קוקטיילים ועוד הפתעות.
את ההכנות הסופיות ואת הארוחה עצמה, מקיימים בזום יחד עם השפים (עד 10 זוגות בכל ערב), במפגש מרתק מלווה בהרבה יין, הכולל גם שיחה על אוכל, תרבות ומקומיות. יוזמי ומשתתפי הפרוייקט הם השף ראנם ברהום ממסעדת רשטא - חוקר ומשחזר שורשים קולינריים במסעדה המייצגת את "החווה לשולחן" במיטבה. השף עמרי קריאף שעשה תפנית של 180 מעלות משרות כקצין מודיעין ולימודי ארץ ישראל להתעמקות במטבח הטכני, העילי - במייטב המסעדות. תפקידו האחרון כסו-שף במסעדת העילית מונא. והשפית חמדת גולדברג - מיוצרות סצינת האוכל הנשכנית בסביבות שוק מחנה יהודה וכיום מייצגת את ישראל בחו"ל מטעם משרד החוץ ויוצרת אירועי בוטיק קולינריים.
הארוחה 750 ₪ לארגז זוגי. משלוחים בין גדרה לחדרה.
להזמנות: 02-994-8520
לפרטים נוספים: https://tentevents2.wixsite.com/chefbaseger

מיזם אוכל תרבות מקום (צילום: באדיבות הלקוח)
מיזם אוכל תרבות מקום (צילום: באדיבות הלקוח)

טוקיו קלאב משיק מרקים יפניים חדשים ומנות ראשונות
הסושי מאסטר אילייה באשס משיק בטוקיו קלאב, בר הסושי היפני של סושיאל קלאב, מרקים יפניים חורפיים ומנות ראשונות נוספות לקראת החורף שאולי יגיע: מרק מיסו- ציר דאשי, מיסו, טופו משי, פטריות נמקו, איטריות סובה, אצות ווקמה 24/39 ₪) / אגאדשי טופו- טופו משי טמפורה, ג'ינגר, צנון מגורד, בציר דאשי.(39 ₪) / סשימי סלמון טמפורה- סשימי סלמון במעטפת אצה וטמפורה, ברוטב חמאת מיסו, על מצע אבוקדו בליווי סלט מיקרו עלים.(58 ₪) / טאטאקי טונה- טונה צרובה, על מצע אבוקדו, בעיטור מיקרו שיסו ומיקרו כוסברה מגש עם רוטב וואסבי שומשום בצד.(62 ₪)
סושיאל קלאב. שד' רוטשילד 45 תל אביב, 03-5601114, א-ד ושבת 17:000-23:00 ; יום שישי 12:30-22:00

מיסו של טוקיו קלאב (צילום: אנטולי מיכאלו)
מיסו של טוקיו קלאב (צילום: אנטולי מיכאלו)

נינה ביאנכה בתפריט מעודכן לחורף
המסעדה מתעדכנת במנות יותר חורפיות שישעו לנו נעים בבטן. בתפריט: שומר קונפי עם קרם תפוחי אדמה – 48 שקלים / סלט חורף – לקט חסות, תפוזים וסלקים לצד גבינה גלילית וויניגרט הדרים – 67 שקלים  /מוסר ים מוגש על ריזוטו שומר ושומר קונפי– 125 שקלים / טורטליני ריקוטה וארטישוק ירושלמי – 79 שקלים / פיצה תפוח אדמה מדורה, שמנת חמוצה וקרם ותרד – 65 שקלים /  דג ים מוגש על מצע פסטה קרם שרי ובזיליקום – 122 שקלים ועוד. תפריט החורף יוצע לצד התפריט הקבוע של המסעדה ולאחר תום הסגר, יצטרפן מנות נוספות לתפריט. מסעדת נינה ביאנכה, בוסי סנט ג'ורג' 9, צומת ביל"ו לפרטים והזמנות – 08-9480080, www.ninabianca.co.il

נינה ביאנכה (צילום: גיל אבירם)
נינה ביאנכה (צילום: גיל אבירם)

שבטנברג
לחגיגות חודש שבט- החודש החקלאי בלוח השנה העברי בו שותלים, מלקטים וחוגגים את תוצרת האדמה, החליטו במסעדת רוטנברג, לחגוג את השפע המקומי של שיא החורף ויצרו מארז המאגד את התוצרת של המסעדה. המארז מלא כל טוב ובו צנצנות זכוכית עם מגוון מותססים, ריבות, אבקות, מחמצים וממרחים מעשה ידיהם- הכל מגידולי העונה והגינה.
בארגז החורף אשר נבנה מעץ ממוחזר תמצאו: ריבת דלעת וצ'ילי, ממרח לימון שרוף, סלקים כבושים, קולורבי מותסס, מלח סרפד, ממרח צלפים וחרדל בר, אבקת ינבוט( אבקה ריחנית עם טעם עדין שמזכיר פטריית שיטאקי. זה תבלין מושלם למרקים ותבשילי חורף מנחמים של עוף ובשר.), חומץ בן יין של אבינועם שהושרה בפריחת ליים, יין גרנאש של יקב 'תל'. ניתן יהיה להשיג את הארגז החורפי ברוטנברג ובמשלוח. מחיר:375 ₪ 
רוטנברג- קיבוץ גשר הישנה- בטלפון: 04-6752237

מארז רוטנברג (צילום: אפיק גבאי)
מארז רוטנברג (צילום: אפיק גבאי)

דייט וסרט | מאנטה ריי
מתגעגעים לדייט של סרט ודינר? מסעדת מאנטה ריי, משתפת פעולה עם פסטיבל הסרטים EPOS ומצרפת לכל משלוח לינק לסרטי תרבות לצפייה חינמית. המשלוח כולל חמישה מזאטים עם לחם בלקני, מנה עיקרית זוגית, בראוניז ובקבוק יין וכמובן לינק לסרטים מחיר:. 360 ש"ח.
בין הסרטים המשתתפים בחגיגה:ציפור על תיל (לאונרד כהן)- ״הסרט האבוד״ על לאונרד כהן, שהוקרן פעמים ספורות בשנת 1974 ואז נעלם.
אל סיסטמה- המביא את סיפור הפרויקט המוסיקלי של ילדי ונצואלה, מלב אחת השכונות העניות והמסוכנות ביותר של קראקס.
בסקיאט- שחזור מקיף ומרגש של חייו הקצרים ופועלו היצירתי להדהים של האמן ז'אן מישל בסקיאט בניו יורק של שנות ה 70 ו- 80.
ועוד.להזמנות דרך wolt  https://wolt.com/he/isr/tel-aviv/restaurant/manta-ray

ארוחה וסרט במנטה רי (צילום: יחצ)
ארוחה וסרט במנטה רי (צילום: יחצ)

הסיצילאנית ממתיקים לכם את הסגר
רשת הסיציליאנית יחד עם VILARNAU  CAVA משיקות מארז חדש עם כל מה שדרוש כדי לעבור את הסגר על הצד הטוב ביותר.
המארז כולל בקבוק VILARNAU BRUT RESERVA  CAVA קטן, קראנץ' פיסטוק, קראנץ' פררו, קסטת לוטוס, סניקרס, 2 עוגיות סבלה נוטלה ו-2 כדורי גלידה עם קצפת. ניתן להשיג החל מה-14.1 בסניפי הרשת וב-WOLT מחיר 115 שקלים
170 תל אביב | אבן גבירול 63 תל אביב | שנקר אריה 14 הרצליה פיתוח

מארז לסגר (צילום: נגה זיכל)
מארז לסגר (צילום: נגה זיכל)

ה-טוסטבורגר, משיק מנות נוספות מושחתות בתפריט.
 אוהב גרינברג, מאחורי הקמת מיזם הטוסטבורגר משיק מנות חדשות להמבורגר טוסט המוכר שלו: 
טוסטבורגר גוואקמולי עם ריבת צ'ילי ועגבנייה / חדש! ארוחה עם תירס, תירס האוונה - קלחי תירס מרוחים ברוטב סודי עם גרדי פרמזן וכוסברה / חדש! לאלו שלא מצליחים להחליט מה במה לנגוס או שסתם רוצים לחגוג, מארז מיקס חצאי טוסטבורגר  בגדלים של 300/600 גרם במחיר של 72 ₪ / 135 ₪ 
טוסטבורגר תל אביב, אלנבי 93, להזמנות בטלפון: 077-980-0533 ודרך וולט

טוסטבורגר תל אביב (צילום: אנטולי מיכאלו)
טוסטבורגר תל אביב (צילום: אנטולי מיכאלו)

Pizza Hut ("פיצה האט") משיקה את: LATE NIGHT TLV
 מעתה ולראשונה משיקה רשת הפיצריות המובילה בישראל "פיצה האט" משלוחים ומבצעים ליליים בסניפי תל אביב, אשר יימשכו מהשעה 23:00 ועד 04:00 לפנות בוקר. ססניפי פיצה האט תל אביב פתוחים למשלוחים עד 04:00 בבוקר. א'-ה'  + מוצ"ש (חצי שעה לאחר יציאת השבת).
להזמנות - https://pizzahut.co.il/late-night-tel-aviv/

פיצה האט (צילום: סרג' אטאל, פלאש 90)
פיצה האט (צילום: סרג' אטאל, פלאש 90)