החל הקרב על האותיות: חבר הכנסת מיקי לוי הגיע הבוקר (ראשון) למשכן הכנסת, כדי לתפוס מקום בתור לכניסה לוועדת הבחירות המרכזית, להגשת הרשימה של מפלגת יש עתיד. הוא התייצב בשעה 6:30 עם עוזריו באוהל שהוקם בכניסה למשכן, זאת לקראת התהליך שצפוי להתחיל ביום רביעי הקרוב, 3 בפברואר, ולהימשך עד יום חמישי בחצות. 

ח"כ מיקי לוי ממתין בכניסה לכנסת כדי להבטיח ש"יש עתיד" תקבל את האותיות "פה"

ח"כ מיקי לוי אמר בשיחה עם מעריב: "אני נמצא פה משש וחצי בבוקר, יחד עם עוד ארבעה חבר'ה, כדי להבטיח ליש עתיד את האותיות פה שמלוות אותנו מאז 2012. כשהוקמה כחול לבן עשינו ג'סטה והסכמנו שפה יהיו אותיות של הרשימה שבה היו שותפים גם חוסן לישראל ותל"ם".

לדבריו, כשכחול לבן התפרקה סיכמו הצדדים שהאותיות חוזרות להיות שלנו. "לקראת הבחירות שלחנו תזכורת לחוסן לישראל ולתל"ם. בוגי ברוב יושרתו ענה שהוא מכבד את הסיכום. מכחול לבן קבלנו הודעה שהם רשמו את פנייתנו", הסביר, "למקרה שמישהו בחוסן לא ירצה לכבד את ההסכם, וירצה לקחת את האותיות שהם של יש עתיד, הגענו לאוהל שהכנסת הקימה לקראת הגשת הרשימות לוועדת הבחירות המרכזית. נרשמנו ראשונים על לוח שהכנסת הציבה באוהל, כדי להבטיח שאף אחד לא ייקח לנו את האותיות".

ח''כ מיקי לוי ממתין באוהל ליד הכנסת (צילום: ללא קרדיט)
ח''כ מיקי לוי ממתין באוהל ליד הכנסת (צילום: ללא קרדיט)

כזכור, מספר האותיות הפנויות העומדות לרשות רשימות חדשות המבקשות להתמודד בבחירות הוא מצומצם וכולל רק את: ז, י, כ, נ, צ, ק, ר, ך, ן, ף, ץ​. שאר האותיות או צרוף שלהן תפוס בידי מפלגות ותיקות. כך למשל אמת למפלגת העבודה, מחל לליכוד, טב לימינה, האותיות ש"ס להתאחדות הספרדים שומרי תורה תנועתו של מרן הרב עובדיה יוסף זצ"ל​, ג ליהדות התורה, ודעם לרשימה המשותפת.