רם שפע, נחמן שי, עומר בר לב ואפרת רייטן אלו רק חלק השמות המרעננים של מפלגת העבודה שעוברת ריענון מחדש. לאחר שיו"ר המפלגה, מרב מיכאלי הלכה כנגד כל הסיכויים והחזירה עתרה ליושנה, מגיע הפריימריז שהולך להיות מותח מתמיד. אחד השמות שחולמים לכבוש לפחות את העשירייה הראשונה הוא ניר ברייטמן, איש חיי הלילה של ת"א. ניר בן 37, עובר ימים לא פשוטים כמו רוב העסקים הקטנים בגלל משבר הקורונה. הוא עצמאי שבראשותו מספר ברים בעיר הגדולה, כשהבולט שבהם הוא בר ה'אילקה', שהמון צעירים היו רגילים לנהור אליו לפני המשבר.

"חשוב לי להקים את המפלגה מחדש לאחר כל הטלטלות שעברה", סיפר למעריב וחשף מה גרם לו להירשם לפריימריז: "קודם כל דור העתיד חשוב לי, כשאני רואה מה קורה במדינה, אני לא יכול להיות אדיש. אני בא בשיא האנרגיה לתרום מניסיוני כדי שנגדל במציאות אחרת, שלא שוכחת את העבר שלה אבל בעיקר דואגת לדור העתיד שלה".

ברייטמן נושא על דגלו את העסקים הקטנים בת"א ובעיקר את חיי הלילה שנפגעו כאמור מהנגיף. "יש לי כבר תכוניות מוכנות, והרבה רעיונות איך להחזיר את העיר הזאת לימים שלפני הקורונה, יש הרבה אנשים שלא יודעים איך להתחיל את היום שאחרי בגלל החובות, ואני חייב להיות שם בשבילם", הסביר.

הפריימריז ייערכו מחר (שני) וניר בטוח שהפעם מפלגת העבודה תביא בסביבות 10 מנדטים: "גדלתי בבית של מפלגת העבודה, אני לא מכיר דבר אחר, הלכתי אחריה טוב וברע. במשך שנים הייתי רכז השטח של המפלגה בתל אביב ועכשיו הגיע הזמן שאחרי מה שראיתי ולמדתי לאורך השנים, אני מרגיש בשל ולהיות ההפתעה בפריימריז".