כלב הציל את חייו של ילד צעיר שהיה, על פי הדיווחים, שניות ספורות מטביעה, לאחר שנשאב למערבולת בים. מקס, כלב מסוג בולדוג, שחה אל הילד שנקלע למצוקה, כשהוא לבוש בחליפת הצלה מיוחדת לכלבים, והצליח להוביל את הילד חסר האונים אל חוף מבטחים והפך לגיבור לאומי באוסטרליה. צפו בראיון עם בעליו הכלב מקס:

לאחר האירוע הדרמטי, שהתרחש בחופי פורט נוארלונג, שבדרום אוסטרליה, הבעלים של מקס, רוב אוסבורן, תיאר בפני ערות התקשורת 7News את אותו הרגע וסיפר: "החלה גאות וראיתי את הילד בין הסלעים הגדולים, בחלק עמוק באמת של הים". כמו כן, גם עדת הראייה, נביה אוסבורן, סיפרה כי הילד יכול היה לטבוע בכל רגע, אם הכלב לא היה נחלץ לעזרתו. 

על פי הדיווח, עוד לפני שאוסבורן הספיק לזנק אל המים בעצמו, הוא הבחין כי מקס כבר החל לשחות בעצמו אל הילד. לכן, אוסבורן נשאר על החוף ועודד מרחוק את הילד לקרוא בשמו של מקס ולתפוס את הידית שהייתה מחוברת לחליפת ההצלה שלו, על מנת שיוכל לסחוב אותו חזרה אל החוף. "הוא בהחלט גיבור, הוא פשוט לא יודע את זה. הוא רק עשה מה שלימדו אותו", אמר בעליו בגאווה.

בעייני רבים, בולדוגים נחשבים כאגרסיביים ואינם מתאימים לחיים כחיות מחמד ביתיות, אלא שמקס הצליח להוכיח אחרת בזכות המאמצים האדירים שהפגין בהצלת הילד. "למקס מגיע מדליה, הוא בהחלט גיבור. כל כך עדין וכל כך אמיץ, ועדיין נחשב בעיני העולם כמסוכן", כתב אחד הפרשנים בתקשורת המקומית.