הטיפוס אל הגוצ'י: The North Face x Gucci - הקולקציה המטריפה

מאז כניסתו, לפני מספר שנים, של אלכסנדר מיקלה, המעצב הקריאטיבי הראשי של גוצ'י, הורגשו המון שינויים ושיתופי פעולה חדשים שגורמים לכל חובבי האופנה, וגם לכאלה שפחות, לפתוח היטב את עיניהם כשיצאו לאור קולקציות וקמפיינים משוגעים ומלאי סטייל. הפעם, נוצר שיתוף פעולה מיוחד במינו, כשבית האופנה גוצ'י חבר ל-"The North Face", מותג הביגוד למחנאות וספורט שהפך עם השנים לשם שמכבד את עצמו. אז אחרי שעשו לנו טיזינג קצר, החודש יצאה סופית הקולקציה החדשה כאשר השילוב בין הצבעים הייחודים של בית היוקרה, יחד עם פריטי המטפסים, יצר את אחת היצירות הטובות והנחשקות בעולם האופנה. הקולקציה כוללת בתוכה מעילים, פאוצ'ים, שמלות ועוד שלל הפתעות שעושות טוב על הלב רק מלהסתכל עליהן.

שובה של הבראדשו: "סקס והעיר הגדולה" בקאמבק מרגש, מינוס סמנתה

כשחושבים על איידול אופנה, המחשבה על קארי בראדשו, כוכבת הסדרה "סקס והעיר הגדולה" היא כנראה אחת מהראשונות שיחלפו בראשנו. החודש הוכרז על הפקת עונה נוספת של הסדרה שתיקרא"...And Just Like That" –  אחד ממשפטי המפתח הידועים של בראדשו. העונה החדשה תמשיך את קודמותיה של הסדרה האהובה שהצליחה לשלב במשך שנים סוגיות על אופנה, אהבה, דייטים וחברות בין ארבע נשים,כשכל אחת מהן היוותה השראה עבור מיליוני צופות באופן כזה או אחר.

הטריילר הרשמי יצא בעמודי האינסטגרם של שלושת השחקניות הראשיות שרה ג'סיקה פארקר, קריסטין דייויס וסינתיה ניקסון. אמנם עם ההתרגשות הרבה בשטח, לצער מעריצי הסדרה, העונה החדשה תופק ללא דמותה של סמנתה ג'ונס, אותה משחקת קים קטרל. בשנים האחרונות היו ספקולציות לגבי טיב קשרן של קטרל ופארקר ואולי זו הסיבה שאחת הדמויות הדומיננטיות בסדרה החליטה שלא להמשיך? כרגע לא ברור מה קרה עם דמותה של סמנתה אבל מה שבטוח, זה שדמותה תיחסר על המסך. ואנחנו הכי מחכים לעונה הזו, מינימום כאילו מיסטר ביג מגיע לאסוף אותנו ברכבו השחור והמפואר.

View this post on Instagram

A post shared by SJP (@sarahjessicaparker)

לנה דל ריי עונדת את תכשיטי היוקרה הישראלים

זו לא הפעם הראשונה בה מעצבת תכשיטי היוקרה הייחודיים, קרן וולף, מגיעה לפסגות הגבוהות ביותר. וולף זכתה לעצב ולענוד את תכשיטיה על גופן של נשות העולם הגדול, ישראליות ובינלאומיות, ביניהן ג'יג'י חדיד וליידי גאגא. התכשיטנית הישראלית השתתפה בשבועות אופנה וידוע ככזו שלא מפסיקה להפתיע ולצאת מהקופסא באמצעות התכשיטים השונים אותם היא מעצבת בעדינות ויוקרה המאפיינים את המותג הישראלי הנחשב. החודש, הזמרת לנה דל ריי פרסמה הצצה לקליפ חדש בו עונדת את תכשיטיה של קרן וולף וכשלראשה כתר פנינים מרשים ועוצמתי שלא ניתן להוריד ממנו את העיניים. בהחלט גאווה ישראלית תמידית.

View this post on Instagram

A post shared by KERENWOLF (@kerenwolf)

אחרי שנעלמה עקב מצב רפואי, אנה זק חוזרת עם הפתעות!

מזה כארבע שנים שנטע אלחמיסטר היא הפרזנטורית של רשת האיפור והטיפוח SACARA. במהלך השנים האחרונות הספיקה אלחמיסטר להוציא קולקציות בשיתוף המותג וכן להעלות את שמו לכותרות ולכיסן של אלפי נערות ונשים ישראליות. כשיאה למותג צעיר, דינמי ועדכני שמתאים לרוח הדוגמניות המייצגות אותו, השבוע נודע כי הזמרת והדוגמנית אנה זק, בת ה-19, נבחרה להיות הפרזנטורית החדשה שתחליף את נטע אלחמיסטר. הקמפיין הראשון בכיכובה יעלה בהשקעה של שלושה מיליון שקלים, בתחילת חודש מרץ הקרוב, לרגל השקת סדרות איפור וטיפוח חדשות לקיץ 2021. במסגרת הקמפיין זק תצא בקרוב בקליפ מוזיקלי עבור סקארה, וכמו הקודמת לה, תשתף בהמשך פעולה ותוציא לאור קולקציות משותפות עם המותג.

אנה זק לסקארה (צילום: שי תמיר)
אנה זק לסקארה (צילום: שי תמיר)

פוליטיקה, נשים ואופנה: טקס ההשבעה של הנשיא ג'ו ביידן

לא יכולנו שלא לפספס את הבאז שהיה סביב השבעתו של נשיא ארה"ב הנכנס, ג'ו ביידן, הן מבחינה פוליטית והן מבחינת הסטייל ששרר ברחבי הטקס לו כולם חיכו. בכל השבעה מחדש קיימת המתנה מסוימת למראה הגברת הראשונה בטקס, והפעם, המון נשים כיכבו והעבירו מסר באמצעות לבושן. נתחיל בכך שסגנית נשיא ארה"ב הנכנסת, קאמלה האריס, כיכבה בשער ווג האמריקאי כשהבחירה בה הייתה מובנת מאליה כשעשתה היסטוריה והפכה לסגנית הנשיא השחורה הראשונה שהושבעה לתפקיד. שילוב ותיאום הצבעים בין נשות הפוליטיקאים הבולטות בטקס לא היה משהו שניתן להתעלם ממנו, כשכולן הולבשו בלוקים שתאמו כמו כפפה ליד אחת לשנייה ובלטו בפלטת הצבעים המגוונת והעמוקה שכללה בין היתר תכלת, סגול ובורדו. הגברת הראשונה, ג'יל ביידן, לבשה חליפה בצבע תכלת, ששידרה רוגע, אמינות וכניסה לעידן קליל ואופטימי, מבית האופנה "מרקריאן" בעיצובה של אלכסנדרה אוניל. המראות שכרגיל לא ניתן היה לפספס היו של ליידי גאגא, שכהרגלה יודעת איך לעשות היטב את העבודה כשזה נוגע להופעה וסטיילינג וסיחררה את קהל שומרי המרחק. וכמובן, ג'ניפר לופז שהגיעה בטוטאל לוק לבן צחור מבית "שאנל" וגרמה לנו להתאהב בה טיפה יותר מהרגיל.

View this post on Instagram

A post shared by E! News (@enews)

הכי יפה כשנוח לך: הטרנדים הבולטים לעיצוב השיער

כחלק מהטרנד החודשי, לא יכולנו שלא להתייחס לאחד הדברים שהכי מעצבים את דמותך בכל מקום אליו תלכי - סידור ועיצוב השיער. למען מטרה זו שוחחנו עם אילן מרגלית, שגריר לוריאל פרופסיונל, שגילה לנו מהם הטרנדים לשנה הקרובה ואלה הן המסקנות:

מראה טבעי פה ובגדול: הקורונה הביאה אנשים למצב האמיתי שלהם. השיער לא חייב להיות מטופל, המראה המרושל מעט וטיפה שורש זה הכי מתקבל על הדעת וחזרה למקורות בזמנים כאלה זה יותר מבסדר.

פוני: לא משנה איזה סוג של פוני נכתוב עליו, הכל מתקבל בשנת 2021 -  קצר, ארוך, חלק, גלי, עם שביל באמצע או מוסט הצידה. הפוני יוצר מסגרת לפנים ונותן מראה משלים לכל שעות היום.

קצר, קצר, קצר! הקצר חזר ובגדול, כל סוגי התספורות באורכים קצרים. בעיקר קארה על כל גווניו ובמיוחד כזה באורך הלסת וגם עד לאוזניים, תלוי במבנה הפנים. בקיצור, שורט הייר דונט קייר! אני כבר אימצתי, מה איתכן?

תלתלז': התלתלים מאז ומתמיד לא היו כאלה מוערכים ותמיד היו כבומרנג שהולך, חוזר ותופס את מקומו כטרנד מוביל ושוב נעלם. שיער גדול וגדוש תלתלים, שיער עוצמתי, מלא ונפוח זה בדיוק מה שנראה בשנה הקרובה.

וזו ההמלצה של אילן מרגלית: ״השיער ב-2021 הוא המשך של התהליך שעברנו ב-2020, המעבר לאמת, לחזרה למקורות, לבסיסי, ככה גם בשיער, בלי יותר מידי קונסטרוקציות ובלי יותר מידי נפח חסר משמעות. לשנה החדשה התסרוקת שתהיה השכיחה ביותר היא שביל באמצע במראה רטוב, מאוד קלה ופשוטה ליישום ומתאימה כמעט לכל מבנה פנים. יש לחלק את השיער לשני חלקים במיקום הרצוי ולאסוף לקוקו מהודק. לסיום יש למרוח מעט ג'ל לשיער לקיבוע ולהשגת המראה הרטוב לאורך זמן״.
את לוק המראה הרטוב כבר ראינו החודש מככב בקמפיין החדש של ורסצ'ה כשהדוגמניות, ביניהן קנדל ג'נר, אכן אימצו את המראה הלח.

View this post on Instagram

A post shared by Versace (@versace)