המותג קוטקס השיק סדרת תחבושות היגייניות חדשנית עם התאמה טובה יותר לגוף כדי למנוע נזילות. התחבושות בעלות שכבה פנימית אלסטית, מרכז ספיגה 3D ייחודי לספיגה מהירה ותעלות אחוריות וצדדיות למניעת נזילות. התחבושות נעימות, נוחות מאוד, נצמדות היטב לתחתונים, לא זזות ושורדות בגבורה גם את הימים הראשונים של המחזור ללא פספוסים.

מחיר: 7.90־24.90 שקלים

סדרת קוטקס החדשה (צילום: יחצ)
סדרת קוטקס החדשה (צילום: יחצ)

מותג הניקיון ניקול השיק מטליות לחות לניקוי חלונות ומראות ומטליות לחות בתוספת חומץ להברקה בקלות. המטליות לא השאירו סיבים כלל וניקו מהר וביעילות, והבד שלהן עבה יחסית ונוח לאחיזה. החיסרון היחיד הוא שהן מתייבשות מהר יחסית, אז צריך לנקות בזריזות. בדקנו גם את המטליות הלחות בתוספת חומץ, שהיו בסדר גמור, אך לא הרגשנו שיש להן ערך מוסף.

מחיר: 7.90־14.90 שקלים

מטליות ניקול (צילום: יחצ)
מטליות ניקול (צילום: יחצ)

מטליות ניקול (צילום: יחצ)
מטליות ניקול (צילום: יחצ)

משטח ההחתלה המתקפל לתיק של המותג השוודי twist shake כולל תאים פנימיים, מאפשר נשיאה קלה ונוחה של חיתולים ובעל כיס מיוחד למגבונים. המשטח נהדר לכל מי שמבלה שעות רבות מחוץ לבית ולטיולים. הוא מאפשר החתלה נוחה והיגיינית גם מחוץ לבית. החלוקה שלו נוחה, יש לו כרית לאזור ראש התינוק, הקיפול והסגירה שלו פשוטים, והוא קל משקל. מכיוון שהוא קומפקטי, אפשר להכניס אותו בקלות כמעט לכל תיק. כמו כן, קל מאוד לנקות אותו אם יש פספוסים.

מחיר : 229 שקלים

תיק החתלה של twist shake (צילום: יחצ)
תיק החתלה של twist shake (צילום: יחצ)

חברת ישרקו מקבוצת טיב טעם החלה לשווק תרסיס שמן זית כתית מעולה ללא גז של המותג צ’יריו (CIRIO) האיטלקי. התרסיס פותח במטרה לקדם אורח חיים בריא, כשכל התזה של השמן מדודה ל־1.6 קלוריות. התרסיס ארוז בבקבוק למילוי חוזר בתום השימוש. שמן הזית מיוצר בכבישה קרה, עם חמיצות מרבית של 0.5%. זהו מוצר מצוין ונוח לשימוש, גם לתיבול וגם לבישול. יש לשמן טעם מעודן, וגם בטיגון, ריסוסים בודדים עושים את העבודה בלי להשאיר טעם לוואי.

מחיר: 24.90 שקלים

תרסיס שמן זית (צילום: יחצ)
תרסיס שמן זית (צילום: יחצ)

ד”ר פישר מרחיבה את סדרת Professional לטיפוח השיער עם שתי סדרות חדשות: SMOOTH&REPAIR לשיקום השיער לאחר החלקה ללא תוספת מלח, ו־PERFECT CURLS לשיער מתולתל. שתי הסדרות כוללות שמפו, מרכך ומסיכת הזנה. ניסינו את הסדרה לשיער מתולתל, שהפתיעה לטובה. למרות הריח הגנרי, השמפו והמרכך עשו עבודה טובה. את היובש שהורגש אחרי החפיפה המרכך תיקן ברגע והותיר את השיער רך ונוח לסירוק. גם המסיכה הייתה מוצלחת.

מחיר: 29.90־39.90 שקלים

סדרת הפרופשנל - ד''ר פישר (צילום: יעל האן)
סדרת הפרופשנל - ד''ר פישר (צילום: יעל האן)

מותג הגלידות בן & ג’ריס משיק אריזות של צ’אנקים של בצק עוגיות שוקולד צ’יפס. הצ’אנקים הם למעשה בצק עוגיות שוקולד צ’יפס לא אפוי. טעמנו, ואפילו אהבנו. רעיון סופר־מגניב לחובבי המתוקים או למכורים לגלידת הצ’אנקי. אפשר לנשנש ישר מהשקית או להוסיף לכל גלידה. לדעתנו, המוצר צריך להגיע עם אזהרת התמכרות.

מחיר: 22.90 שקלים

אריזת הצ'אנקים של ben&jerry's (צילום: יחצ)
אריזת הצ'אנקים של ben&jerry's (צילום: יחצ)


חברת “תבליני מימון” החלה לשווק בארץ את פריכיות האורז של המותג הבינלאומי
Rice up המיוצרות בבולגריה. הפריכיות הושקו תחת מותג EXTRA הכולל פריכיות אישיות מאורז חום מלא במגוון טעמים ואריזות; פריכיות בציפוי שוקולד בלגי, פריכיות עם תוספות כמו צ’יה, קינואה וכוסמת ועוד. הפריכיות היו קראנצ’יות וטעימות ולא נפלו באיכותן מהפריכיות הוותיקות שעשויות מאורז לבן. לטעמנו, הפריכיות הקלאסיות, בלי התוספות, היו הכי מוצלחות. כיף לנשנש אותן והן יחסית משביעות.

מחיר: 3.90־14.90 שקלים

אקסטרה צ'יפס (צילום: א.ל ייצור ושיווק)
אקסטרה צ'יפס (צילום: א.ל ייצור ושיווק)

חברת נטורזה השיקה את סדרת “נטורזה - טבעי שתאהב” הכוללת לקטי חסות, לקטי ירקות לבישול, לקטי ירקות קצוצים לסלט ולקטי ירקות חתוכים. ניסינו את לקט הירקות לבישול של החברה, שהיה פשוט מעולה – לקט נוח מאוד להכנת ארוחות מהירות. הלקט מכיל ברוקולי, כרוב לבן, גזר ופלפלים. הירקות טריים מאוד וחתוכים בגודל נוח לאכילה. ניסינו גם את לקטי הירקות החתוכים שמגיעים נקיים ונהדרים לבישול ולאפייה.

מחיר: 9.90־13.90 שקלים ברשתות המזון או באתר החברה באספקה מהיום למחר 

לקט ירקות של נטורזה (צילום: יחצ)
לקט ירקות של נטורזה (צילום: יחצ)