פחות מיממה אחרי שהשחקנית אוון רייצ'ל ווד האשימה את הזמר מרילין מנסון "בהתעללות מחרידה שנמשכה שנים" במהלך מערכת היחסים ביניהם, חברת התקליטים בה היה חתום הודיעה היום (שלישי) על פיטוריו של המוזיקאי עקב ההאשמות כלפיו, שבינתיים התרבו: שלוש נשים נוספות פרסמו האשמות דומות נגד מנסון על התעללות רגשית ופסיכולוגית בעשר השנים האחרונות.

ווד ומנסון היו במערכת יחסים שהחלה ב-2007. ווד הייתה אז בת 19 ומנסון היה כפול מגילה, בן 38.השניים התארסו ב-2010, אך נפרדו לאחר מכן. בפוסט שפרסמה השחקנית בחשבון האינסטגרם שלה היא תיארה מסכת התעללות מצמררת שהחלה כשהייתה נערה.

"שמו של המתעלל שלי הוא בריאן וורנר, המוכר לעולם גם כמרילין מנסון", כתבה ווד. "הוא התחיל לטפח אותי כשהייתי נערה והתעלל בי בצורה מחרידה במשך שנים. הוא שטף לי את המוח ועברתי מניפולציה כדי שאהיה כנועה".

ווד הוסיפה: "סיימתי לחיות בפחד מנקמה, הכפשה או סחיטה. אני כאן כדי לחשוף את האיש המסוכן הזה ולהפנות אצבע אל התעשיות הרבות שמאפשרות לו להמשיך, לפני שיהרוס עוד חיים. אני עומדת עם הקורבנות הרבים שכבר לא ישתקו".

חברת התקליטים של מנסון, לומה ויסטה הקלטות, אמרה בהצהרה כי לאור ה"האשמות המטרידות" של ווד ונשים אחרות, החברה "תפסיק לקדם את אלבומו הנוכחי בתוקף באופן מיידי". הלייבל הוסיף כי "בשל ההתפתחויות הנוגעות לכך, החלטנו גם לא לעבוד עם מרילין מנסון בפרויקטים עתידיים כלשהם". 

בהמשך פוטר מנסון גם מסדרות טלוויזיה בהן השתתף: הופעת אורח שלו בדרמת הפנטזיה "אלים אמריקאים" תוסר מהפרק הקרוב, ורשת הטלוויזיה האמריקאית סטארז אמרה בהצהרה: "סטארז עומדת באופן חד משמעי עם כל הקורבנות וניצולות ההתעללות". רשת AMC הודיעה כי פרקים של סדרת האימה "קריפ שואו" בהשתתפות מנסון לא ישודרו. 

מנסון, מצידו, הכחיש את ההאשמות וכתב בפוסט משלו: "ברור שהאמנות והחיים שלי הם מזמן מגנטים למחלוקת, אבל הטענות האחרונות לגבי שלי הן עיוותים איומים של המציאות. מערכות היחסים האינטימיות שלי היו תמיד בהסכמה מוחלטת עם שותפים דומים", טען. "לא משנה איך - ולמה - אחרים בוחרים כעת להציג הצגת שווא את העבר, זו האמת".