יו"ר ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן, הציג היום (שלישי) את רשימת המועמדים לקראת בחירות חודש מרץ 2021, שאושרה על ידי מרכז המפלגה. לאחר הצגתם, התהדר ביציבותה של המפלגה והבהיר את מטרתו, שהיא החלפת השלטון, בדגש על הנציגים החרדיים המצויים בו. "ישראל ביתנו הוכיחה שהיא מקיימת את הבטחותיה לבוחריה ומנעה שלוש פעמים הקמת קואליציה חרדית", הוסיף.

על אף שניסה להגיע בעבר לפשרות מול המגזר החרדי, טען ליברמן כי נתקל בקשיים. "הגעתי למסקנה שהצד השני לא מוכן לשום שלב ולשום ויתור אפילו הקטן ביותר. רואים זאת במאבק בקורונה, אין שום התחשבות מצידם". 

אביגדור ליברמן בקמפיין לימודי ליבה למען הכלכלה של ישראל ביתנו (צילום: דוברות ישראל ביתנו)

הוא המשיך בביקורת כלפי החרדים, כשהזכיר את ההפרות האחרונות של הנחיות הקורונה מצדם, והטיח ביקורת כלפי נתניהו, השר לביטחון פנים, אמיר אוחנה וההנהגה החרדית כולה. "כשאנחנו מתקרבים ל- 5,000 מתים, מתוכם רק בחודש ינואר 1,433, מישהו חייב לשאת באחריות והמישהו הזה הוא קודם כל ראש הממשלה, בגלל הניהול הכושל והשיקולים הפוליטיים. המטרה שלי היא להחליף את השלטון, לא רק את נתניהו – את השלטון כולל ליצמן, דרעי וגפני, ולהקים ממשלה ציונית וליברלית".

בהמשך הודיע: "בשבוע הבא אני אפרסם את התוכנית הכלכלית שלי. גם כשנחזור לשגרה, ישארו למעלה מ- 700,000 מובטלים וכמעט 100 אלף עסקים שקרסו. האתגר הכלכלי הוא האתגר העיקרי שנצטרך להתמודד איתו. אני רק אומר שהחזון  הכלכלי שלי הוא צמיחה, תעסוקה, שוויון ורשת ביטחון".

כאמור, אלו הם חברי העשיריה הראשונה, כפי שהתגבשה:

1. ח״כ אביגדור ליברמן

2. ח״כ עודד פורר

3. ח״כ יבגני סובה

4. ח״כ אלי אבידר

5. ח״כ יוליה מלינובסקי

6. ח״כ חמד עמאר

7. ח״כ אלכסנדר קושניר

8. פרופ' יוסי שיין

9. עו"ד לימור מגן-תלם

10. ד"ר אלינה ברדץ'-יאלוב