הטלפון הנייד החכם החדש מבית שיאומי, ה־Xiaomi Mi 10T Lite, ייתן לכם את עיקר ההטבות של מכשיר הדגל של החברה במחיר מוזל, עם תמיכה ברשת 5G, מעבד טוב ויציב וקצב רענון מסך של 120HZ.

אף שהוא נקרא "לייט" הוא עמוס בפיצ'רים וחומרה שתתאים לרוב הצרכים היומיומיים, כולל משחקים ופנאי ברשת. ה־Xiaomi Mi 10T Lite מצויד במעבד Qualcomm Snapdragon 750G ומסך Amoled Full HD עם הגנת מסך Gorilla Glass 5 וכאמור קצב רענון של עד 120HZ – מה שאומר צפייה חלקה ואיכותית בסרטים ובזמן משחק.

לייט זו גם לא המילה שהייתי משתמש כדי להגדיר את התחושה הפיזית של המכשיר. הוא מגיע עם מסך בגודל 6.7 אינץ' (מעולה לצפייה) ושוקל כ־215 גרם. העיצוב של המכשיר בהחלט מרשים, בעיקר בגב הטלפון, עם מערך המצלמות המרובע שתחום בעיגול בצדו העליון – קשה להאמין ממראה ראשוני שלא מדובר במשפחת הפרימיום מבחינת המחיר.

מקום נוסף שבו המכשיר הנייד מצטיין הוא חיי הסוללה. סוללת ה־LI-Po עם 4820 מגה אמפר, שתומכת בטעינה מהירה, נותנת גם זמני טעינה טובים מאוד, והטלפון עצמו יכול להחזיק עד יומיים ללא הטענה בשימוש סביר ולא עמוס.

מערך המצלמות בהחלט סביר, במיוחד לטווח המחירים הזה, ומספק תמונות איכותיות וחדות במצלמה הראשית של 64 מגה פיקסל, לצד עדשה רחבה של 8 מגה פיקסל, ושתי מצלמות של 2 מגה פיקסל לצילומי עומק ומקרו. נוסף לכך, ישנה מצלמת הסלפי, באיכות של 16 מגה פיקסל. המערך תומך בצילומי סרטוני וידיאו באיכות 4K.

לסיכום, מכשיר הביניים של שיאומי ייתן לכם ראש שקט מבחינת ביצועים, איכות צפייה וחיי סוללה, לצד מערך צילום איכותי, תמיכה ברשת 5G וכמובן הפיצ'רים הרגילים כמו אבטחה באמצעות זיהוי ביומטרי ורמקולים סטריאופוניים לשמיעה טובה של שיחות ומוזיקה.

את המכשיר השיקה בארץ קבוצת המילטון, היבואנית הרשמית של שיאומי בישראל. Xiaomi Mi 10T Lite יהיה זמין בישראל בגרסה יחידה של 6GB RAM + 128GB זיכרון אחסון, במחיר 1,399 שקל, וישווק עם 24 חודשי אחריות של היבואנית הרשמית. את ה־Mi 10T Lite ויתר דגמי סדרת Xiaomi Mi 10T באחריות היבואן הרשמי ניתן יהיה להשיג באתר שיאומי ישראל, באתרי הסחר ואצל המשווקים המורשים.