פיליפ בן ה-78 ופטרישיה בת ה-88, מקובנטרי שבבריטניה, החליטו לקיים טקס חתונה מזורז בבית החולים בעיר, בו מטופלת פטרישיה במחלקת הקורונה. בפוסט שהועלה לעמוד טוויטר של אחת האחיות בבית החולים, ג'ואנה שייקספיר, היא פנתה אל הגולשים במטרה שיעזרו להם למצוא במהירות כומר שינהל את הטקס. הפוסט של שייקספיר שחיפשה כומר לחתונה:

בני הזוג מכירים כבר למעלה מ-46 שנים, לאחר שנפגשו לראשונה על סט הצילומים של סרט פנטומימה עליו עבדו יחד. מהצוות הרפואי נמסר כי השניים תכננו להינשא אחרי שתחלוף המגיפה העולמית, אך לאחר שפטרישיה חלתה הם החליטו לקיים את הטקס על מיטת בית החולים. השניים לוו טבעות מעובדי המחלקה, שגם שימשו כשושבינות באירוע, והרופאה לי אן בראס שימשה כעדה בחתונה המרגשת שהתקיימה ביום שישי האחרון. הפוסט של בית החולים:

בפוסט שפורסם בעמוד הפייסבוק של בית החולים נכתב: "הודות לצוות המתחשב שלנו, כומר מסור ומשרד הפנים, הזוג אמר 'I Do' באחת המחלקות שלנו. זו אולי לא הייתה החתונה שהם דמיינו, אבל הצוות שלנו הצליח להוסיף קצת ניצוצות כדי להפוך את הטקס שלהם למיוחד". בהמשך הם הוסיפו: "התזכורת מחממת הלב מראה כי אין זו מקהלה ואורחים שהופכים חתונה למיוחדת, היא מנציחה את הקשר הנצחי ששני אנשים שותפים לו".