מציצן שהתחבא בתעלת האוורור של חדר הלבשה לנשים בחדר כושר בווירג'יניה, ארה"ב, נתפס לאחר שנפל מגובה של כשלושה מטרים והתרסק על הרצפה.  בריאן אנטוני ג'ו, בן ה-41, התחבא בתעלה והסתכל על הנשים ברגעים אינטימיים בהם הן החליפו בגדים לאחר אימון כושר, כשלפתע הוא קרס למטה על אחת הנשים. צפו בתיעוד המעצר של המציצן: 

למזלו, כיוון שהוא נפל על האישה, נפילתו של ג'ו נבלמה והוא כלל לא נפצע. בפוסט שהועלה אל עמוד הפייסבוק של משרד השריף של מחוז סטאפורד נכתב: "החשוד נפל על האישה שהייתה בחדר ההלבשה, ולאחר מכן היא נבדקה על ידי אנשי האבטחה שהיו במקום. לאחר ההערכה הוחלט שאין צורך להוביל אותה אל בית החולים להמשך טיפול". ראיון עם הנשים שנכחו בחדר ההלבשה של חברת החדשות WGN9:

לאחר שג'ו נפל, הוא נלקח על ידי המאבטחים בחדר הכושר והוחזק עד שהגיעה שהמשטרה המקומית. אחת מהנוכחות באירוע תעדה רגע המעצר של ג'ו, והעלתה לעמוד האינסטגרם שלה, בו היא כתבה: אישה לא יכולה אפילו להרגיש בנוח בתוך חדר הלבשה יותר. מסתבר שהיה לו סולם והוא פשוט טיפס אל תוך התקרה". 

המציצן, בריאן אנטוני ג'ו (צילום: Stafford County Sheriff's Office)
המציצן, בריאן אנטוני ג'ו (צילום: Stafford County Sheriff's Office)

תושבים מקומיים מיהרו להגיב על הסיפור ההזוי לאחר שפורסם ברשת. אחד הגולשים כתב: "אני בטוח שזו לא הייתה הפעם הראשונה שלו. חייבים לבדוק את הטלפון שלו לראות אם הוא צילם תמונות של הנשים", בעוד אחר הוסיף בעקיצה: "אין מספיק נשים ערומות באינטרנט?". כמו כן, ממשרד השריף של מחוז סטאפורד נמסר כי ג'ו הואשם בפריצה, השחתה ושלושה סעיפים של הצצה. נכון לזמן כתיבת שורות אלו, הוא מחוזק ללא ערבות בכלא המחוזי, בעוד חקירת האירוע עדיין נמשכת.