כשבוע לפני שהזמר האהוב גבי שושן שם קץ לחייו, פגש אותו דודי פטימר לראיון אישי על אלבומו החדש. באותו ראיון שושן סיפר בגילוי לב על השנה הקשה שעבר, אך החיוך הכובש שמילא את פניו לא הסגיר את העובדה כי ימיו ספורים. 

גבי שושן שם קץ לחייו והפך לאחד הקורבנות הבולטים של מצוקת האמנים הוותיקים, מהסוג שלא זוכה להערכה בחייו אלא רק אחרי מותו. בפרק הנוכחי, במלאת 5 שנים לפטירתו של שושן, חזר דודי פטימר לסיפורו של מי שנחשב לאחד הכוכבים הגדולים בשנות ה-70 וזכור בלהיטים כמו "בראשית", "16 מלאו לנער", "להשתטות לפעמים" ו"ילדה קטנה", שחייו ידעו טלטלות לא קטנות: כוכבות גדולה בארץ, התמכרות לסמים, קשיים כלכליים, ניסיון לא מוצלח לפתח קריירה בארצות הברית ובסוף הדרך התאבדות.

בפרק חושף פטימר קטעים מוקלטים מאותו הראיון בשילוב שירים גנוזים של שושן משנות ה-70 וה-80 שלא ראו אור מעולם, זאת לצד להיטיו הגדולים שהפכו אותו לאחד מזמרי הפופ האהובים בכל הזמנים.

בפודקאסט, שסוקר את התחנות הרבות בקריירה של שושן (מימי להקות הקצב, "השוקולדה", "אחרית הימים", המחזמר "שיער", קריירת הסולו והקאמבק במופע המשותף עם שרי ועוזי פוקס) מתארחים גם האנשים שליוו את שושן בחייו האישיים והמקצועיים: אחיו דני שושן (סולן להקת "הצ'רצ'ילים"), המלחין קובי אשרת, הזמר עוזי פוקס והבסיסט והזמר אלי מגן.