תיקו פוליטי, זה מה שמסתמן כרגע, לאחר שחלק מהמפלגות הגישו את הרשימות לקראת הבחירות לכנסת, ואילו היתר יעשו זאת היום (חמישי). סקר שבוצע על ידי פאנלס פוליטיקס ופורסם הבוקר בתוכנית של ניסים משעל וגיא פלג ב-103FM קובע כי ל"גוש נתניהו", עם ימינה של נפתלי בנט, יש 60 מנדטים, כמו "לגוש מתנגדי נתניהו".

על פי הסקר, מפלגת הליכוד מקבלת 29 מנדטים, יש עתיד שומרת על המקום השני עם 17, ומקדימה את תקווה חדשה, לה 14 מנדטים. ימינה של נפתלי בנט מקבלת 11 מנדטים, אחד יותר מהרשימה המשותפת, שהלילה החליטה להתמודד בבחירות ללא מפלגת רע"ם. 

ישראל ביתנו מקבלת שמונה מנדטים, ואילו המפלגות החרדיות מקבלות 15 - שמונה לש"ס ושבעה ליהדות התורה. מפלגת העבודה ממשיכה להרשים לאחר בחירות מרב מיכאלי ליו"ר ובחירת הרשימה לכנסת, ועומדת על שישה מנדטים. מרצ עם חמישה, כמו לרשימה של הציונות הדתית, עוצמה יהודית ונעם. מתחת לאחוז החסימה ניתן למצוא את כחול לבן, הישראלים, המפלגה הכלכלית ותנופה. 

כאמור, חלק מהמפלגות טרם הגישו את הרשימה לכנסת וצפויים עוד חיבורים לפני כן, כמו למשל חיבור אפשרי של מפלגת הבית היהודי לגוש הציונות הדתית, והתחברות או פרישה של חלק ממפלגות השמאל-מרכז שלא מצליחות להיכנס. 

הסקר נערך אמש (ד') על ידי מנחם לזר - מנהל 'פאנלס פוליטיקס'. השתתפו בו 532 חברים בפאנל המשיבים של Panel4All לביצוע מחקרים על גבי האינטרנט (פנייה להשתתף בסקר נשלחה ל־2,951 חברים בפאנל). הסקר בוצע על גבי מדגם מייצג של האוכלוסייה הבוגרת במדינת ישראל, יהודים וערבים כאחד - מגיל 18 ומעלה. טעות הדגימה המרבית היא 4.4 אחוזים.