יום לפני החתונה המיועדת, הבעל לעתיד אובחן כחולה בנגיף הקורונה ונשלח לטיפול בבית החולים בקנזס, ארה"ב. על אף המרחק והמחלה, השניים, ג'סטין וסטפני ארמסטרונג, החליטו לקיים את החתונה כמתוכנן ומצאו דרך יצירתית להינשא זה לזו. בשלב מסוים, ג'סטין החל להרגיש טוב יותר ושב אל ביתם, אך כעבור מספר ימים תסמיני המחלה גברו והוא נאלץ להתאשפז מחדש בבית החולים בעיר. צפו בטקס הנישואין הלא שגרתי של הזוג:

אחרי שבוע של עליות וירידות, הכלה לעתיד שוחחה עם בן זוגה בשיחת Face-Time ולפתע הציעה: "מה דעתך על להתחתן עכשיו?", והחתן מיד אהב את הרעיון. "קרו הרבה דברים רעים ורציתי שמשהו טוב יצא מזה", אמר ג'סטין בראיון לערוץ התקשורת המקומי KMBC. השניים מיד החלו להיערך לקראת טקס הנישואין – דיברו עם כומר, וביקשו את עזרת האחיות בבית החולים, והטקס יצא לדרך. 

"בהתחלה הייתי בשוק", אמרה קארי וויליס, אחות בבית החולים סנט לוק. כל אחד מבני הזוג שהה בחדר אחר בבית החולים, ושוחחו אחד עם השנייה דרך שיחת וידאו באמצעותה הם קשרו את אהבתם. "הרעיון היה להיות נשוי לאדם שאתה אוהב. וזה בדיוק מה שעשינו", אמרה סטפני והוסיפה: "בסופו של דבר זה היה פי מיליון יותר טוב ממה שחשבנו שיהיה". 

כמו כן, ג'סטין השתחרר מבית החולים אתמול (רביעי) כשהוא נשוי בצורה חוקית לאהבת חייו. בני הזוג אף אמרו כי הם רוצים לערוך טקס חתונה מושקע כשתחלוף המגיפה העולמית, כמו גם ירח דבש שהם מתכננים בקיץ הקרוב.