פוסט שהועלה לרשת החברתית Reddit חשף כיצד אישה גילתה על הבגידה של בן זוגה באמצעות שיחת זום שהוא קיים עם עמיתו לעבודה. במהלך שיחת העבודה, האישה סיפרה כי היא הביאה לבן זוגה משהו לשתות, ובמקרה עברה אל מול המצלמה. לאחר שעמית לעבודה של בן זוגה כינה אותה אשתו, בעוד השניים כלל לא נשואים, היא החלה לחשוד.

האישה המבולבלת חשפה את הסיפור המלא ברשת בבקשה לייעוץ, ואז האמת התבררה. "אני נמצאת עם חבר שלי כחמש שנים. אנחנו חיים ביחד אבל הוא לא רוצה להתחתן, וזה בסדר מבחינתי כי זו הייתה מחלוקת בשלב מוקדם יותר ביחסים בנינו ועברנו את זה". בהמשך הפוסט, היא סיפרה שבן זוגה שוחח בזום עם עמיתו לעבודה וכאשר היא נתפסה בעדשת המצלמה החבר לעבודה אמר משהו כמו: "אז זו אשתך המקסימה ששמעתי עליה כל כך הרבה". 

רומן בעבודה, אילוסטרציה (צילום: Getty images)
רומן בעבודה, אילוסטרציה (צילום: Getty images)

הצעירה מיד אמרה לבחור: "תודה, אבל אנחנו לא נשואים", ואילו הוא ענה בפליאה: "אוי, הוא פשוט תמיד דיבר על אשתו אז חשבתי שזו את". אחרי שהיא הציגה את עצמה, בת הזוג נמלטה מהסיטואציה המביכה בנימוס וחיכתה לבן זוגה שיסיים את השיחה על מנת להבין מה קרה שם. "כשחבר שלי יצא מהחדר זה איכשהו הפך לוויכוח כי הוא טען שלא הייתי צריכה לתקן אותו והייתי צריכה להגיד שאנחנו נשואים – אפילו שאנחנו לא". 

בעקבות המריבה, האישה החליטה לעמת את בן זוגה עם חשדותיה ואז נחשפה האמת הקשה – הבעל ניהל חיים כפולים ובחר שלא להינשא לה, כיוון שהיה נשוי לאישה אחרת. "הוא פשוט שיקר לי כל הזמן הזה. עכשיו הוא יצטרך לספר לחברים שלו מהעבודה שהתגרשנו", כתבה בעקיצה.