כלה צעירה התאלמנה ביום חתונתה לאחר שהחתן נרצח בידי שניים מאורחיה במהלך האירוע. האישה, שזוהתה רק בשמה הפרטי כריסטינה, ראתה לנגד עיניה את היום המאושר בחייה הופך לגרוע ביותר בעקבות הטרגדיה שהתרחשה בכפר ולסובו שסמוך לבירה מוסקבה, רוסיה. מלבד החתן, גם אחיו הצעיר נרצח באירוע בהתנקשות המזעזעת.

תיעוד מתוך האירוע  (צילום: רשתות חברתיות)
תיעוד מתוך האירוע (צילום: רשתות חברתיות)

בתמונות שפורסמו מיום האירוע אפשר לראות את הזוג המאושר מחובק כאשר ברקע היו זיקוקים ותמונות נוספות בהן השניים רוקדים עם האורחים. על פי הדיווחים, החתן בן ה-36, ראדו קורדינאו, ואחיו הצעיר, פיליפ בן ה-34, נורו למוות בעקבות ויכוח שפרץ באירוע עם שני הרוצחים, ולדימיר ואלכסיי, שהיו גם אחים. 

החתן והכלה נרגשים ביום חתונתם  (צילום: רשתות חברתיות)
החתן והכלה נרגשים ביום חתונתם (צילום: רשתות חברתיות)

כמו כן, דווח באתר החדשות הרוסי Life, כי שני החשודים, שהיו אורחים מצד הכלה, ירו כשש או שבע יריות והביאו למותם של החתן ואחיו במקום. יום למחרת שני החשודים עוכבו למעצר ובימים אלו המשטרה המקומית מנהלת חקירה בנוגע לנסיבות הרצח. לאחר הירי הקטלני הכלה שבורת הלב פרסמה פוסט באינסטגרם בו היא כתבה: "איך אני אחיה בלעדייך אהוב שלי? אני תמיד אשאר אשתך, אני מבטיחה. אתה האחד שלי ונהיה יחד לנצח. רק תהיה שם ותסתכל עלי למלמעלה ואני אגשים את כל החלומות שלנו כדי שתהיה גאה בי".