חברת אינטל העולמית ממשיכה למנות ישראלים לעמדות בכירות והיום (חמישי) הודיעה על מינויים של שישה ישראלים נוספים, אשר מצטרפים לכ-20 בכירים נוספים בחברה שמוצאם מישראל.

השישה הם אורי פרנק, שמנהל את ארגון ההנדסה של אינטל, בקבוצת הפיתוח Core & Client , וכעת מונה לסגן נשיא תאגידי. רן ברנסון, האחראי על פיתוח ליבת המחשוב הבאה של החברה, מונה לסגן נשיא קבוצת הפיתוח Intel Core & Client Development. 

אופיר אדליס, שהוביל עד עתה פעילות הארכיטקטורה בקבוצת המחשוב האישי, מונה ל- Intel Fellow, הדרגה אשר מעמידה אותו במקביל לדרגת סגן נשיא. אילן ברסלר, מונה לתפקיד סגן נשיא בקבוצת המחשוב האישי, לאחר שהוביל עד כה את קבוצת התקשורת האלחוטית.

השניים האחרונים הם ד"ר אופיר בוכובזא-דגני, שמחזיק ברזומה האישי שלו 50 פטנטים ועוסק בפיתוח מוצרי תקשורת אלחוט עתידיים מונה לתפקיד Intel Fellow ויהונדב משה שמוביל את פיתוח ה-4Thunderbolt מונה לסגן נשיא בקבוצת IP Engineering.

מהנהלת אינטל ישראל נמסר: "המינויים החדשים מצביעים על ההערכה שיש באינטל העולמית להון האנושי באינטל ישראל. סגני הנשיא החדשים והמובילים הטכנולוגיים בדרגת Intel Fellow של אינטל ישראל עובדים על האתגרים הטכנולוגיים המורכבים ביותר ומשפיעים על הצלחת החברה העולמית. אנחנו גאים להיות מקום עבודה שבו ניתנת הזדמנות לקדם תהליכים ולהשפיע על המוצרים שהחברה מפתחת ומייצרת".