יו"ר הבית היהודי, חגית משה, הביעה הערב (חמישי) את תמיכתה בראש הממשלה, בנימין נתניהו, לראשות הממשלה. זאת, על אף שדקות ספורות קודם לכן, הודיעה כי איננה תתמודד בבחירות וכי מפלגתה חברה למפלגת ימינה, בראשות נפתלי בנט, שהעמיד את עצמו גם כן לראשות הממשלה. 

יו״ר הבית היהודי, חגית משה מיהרה להבהיר את דבריה ואמרה כי "אני מעריכה את עשייתו רבת השנים של נתניהו, אך נפתלי בנט וימינה צריכים להנהיג את ממשלת ישראל על מנת לחלץ את ישראל מהמשבר הקורונה. הערב עשינו מהלך גדול למען הציונות הדתית שישמר את מפלגת המפד"ל ההיסטורית. בצלאל סמוטריץ רצה למחוק את הבית היהודי מהמפה והערב יש בשורה גדולה".

כזכור, בחודש שעבר חגית משה נתפסה באמירה מעוררת מחלוקת, כאשר דווח כי משה, המתמודדת לכנסת, אמרה שמצביעים בבחירות בשני פתקים: "אנחנו כולנו מבינים שמצביעים בשני פתקים, ולכן לא ניכנס לסוגיית התמיכה בביבי. מי שרוצה לתמוך בביבי לראשות הממשלה, שיתמוך בביבי. מי שרוצה לתמוך בראשות הממשלה בנפתלי בנט יצביע לו. יש שני פתקים ולכן הסוגייה של ראשות הממשלה לא רלוונטית בקבלת ההחלטות".

מפלגת תקווה חדשה מתחה ביקורת על התגובה של משה, ופרסמה כי "חגית משה חותמת על הסכם עם בנט ומודיעה על תמיכה בנתניהו לראשות הממשלה. עוד הוכחה שהצבעה לבנט היא הצבעה לנתניהו".

לפי ההסכם, משה תמונה לתפקיד שרה בקואליציה הבאה במידה וימינה תהיה חלק מהקואליציה. ימינה תרוץ כעת עם האות ב', אשר עד כה שימשה את מפלגת המפד''ל לדורותיה.