תת ניצב כורש ברנור, מי שעמד בראש צוות החקירה של ראש הממשלה בנימין נתניהו, לא מופיע ברשימת המינויים שעליה ידונו ביום שני הקרוב סגל הפיקוד הבכיר של המשטרה. במסמך, המכיל את שמותיהם של מועמדים לקידום במשטרה, לא מופיע שמו של בר נור כמועמד לקידום לתפקיד ניצב ולא מן הנמנע כי יחליט לפרוש בעקבות כך מהמשטרה.

ברנור מכהן בימים אלו כמפקד המכללה הלאומית לשוטרים, הממוקמת בבית שמש, ובנובמבר האחרון שמו לא נכלל בסבב מינויים לדרגות ניצב שערכה המשטרה. כעת, שמו לא מופיע ברשימת המינויים החדשים לדרגות תת ניצב במשטרה, זאת למרות שברנור נחשב לאחד החוקרים המוערכים ביחידה.

מפכ''ל המשטרה יעקב שבתאי (צילום: אמיל סלמן)
מפכ''ל המשטרה יעקב שבתאי (צילום: אמיל סלמן)

בניגוד לבר נור, שמותיהם של תנ''צ יואב תלם, מהחוקרים הבכירים בלהב 433, ותנ''צ ערן קמין, אשר לקח חלק בעבר בחקירת פרשת המעונות, כן מופיעים ברשימת השמות עליהם ידונו בקרוב בכירי המשטרה. קמין הוא המועמד היחיד ברשימה לתפקיד ראש היחידה לחקירות הונאה, בעוד תלם מועמד יחיד לתפקיד ראש חטיבת החקירות.

בתוך כך, גם בדוברות המשתנה צפויים לחול שינויים. ראש הדוברות, תנ''צ סיגל טולדו מועמדת לעבור לתפקיד ראש היחידה לשוויון מגדרי ולמגוון תרבותי. בעקבות כך, במשטרה שוקלים להפוך את דוברות המשטרה מיחידה לחטיבה, ובכך תורד גם דרגתו של מפקד היחידה.