סקר מנדטים ראשון לאחר סגירת רשימות המפלגות לקראת הבחירות לכנסת ה-24 מתפרסם הערב (שישי) בחדשות 13. הליכוד מתחזקת מעט ויכולה להתעודד מהסקר ביחס ליתר הסקרים האחרונים, כאשר הוא ממשיך להתקרב לאפשרות של הקמת ממשלה חמישית בראשותו של בנימין נתניהו.

הליכוד זוכה ל-30 מנדטים, יש עתיד שומרת על מקומה כמפלגה השנייה בגודלה בישראל וזוכה ל-17 מנדטים. תקווה חדשה בראשות גדעון סער נחלשת ויורדת ל-13 מנדטים, ואילו ימינה בראשות נפתלי בנט זוכה ל-11 מנדטים בלבד.

העבודה בראשות מרב מיכאלי זוכה ל-7 מנדטים, כך גם הרשימה המשותפת שנפרדה מרע"ם וכך גם ש"ס. יהדות התורה עם 6 מנדטים, הציונות הדתית של בצלאל סמוטריץ' ואיתמר בן גביר עם 5 מנדטים, וגם ישראל ביתנו זוכה ל-5 מנדטים בלבד. כחול לבן, מרצ ורע"ם זוכות ל-4 מנדטים וממשיכות להיאבק להרים את הראש מעל המים ולעבור את אחוז החסימה.

תמונת הגושים: גוש התמיכה בראש הממשלה נתניהו זוכה ל-48 מנדטים, גוש "רק לא ביבי" זוכה ל-57 מנדטים, בעוד ימינה ורע"ם שלא הצהירו על מקומן בגושים שוות יחד 15 מנדטים. בתשובה לשאלה 'מי לדעתך הכי מתאים לעמוד בראשות הממשלה?' ענו 37% בנימין נתניהו, לפיד זכה ל-15%, סער ל-13%, בנט ל-10% וגנץ ל-5%. בשאלה 'את מי תעדיף לראות בראשות הממשלה' השיבו 22% כי ירצו לראות בנט, 20% ענו שירצו את לפיד ו-19% ירצו לראות את סער בראשות הממשלה.

סקר חדשות 13 ופרופסור קמיל פוקס נערך היום 5.2.2021. הסקר כלל 702 נשאלים מהם, 603 מהאוכלוסייה היהודית ו-99 מהמגזר הערבי. התשאול  בפאנל האינטרנטי נערך על ידי חברת פרוייקט המדגם בהנהלתו של ד"ר אריאל איילון. התשאול במגזר הערבי נערך על ידי מכון המחקר סטט-נט בהנהלתו של יוסף מקלדה. טעות הדגימה היא 3.6%.

בסקר שפורסם בחדשות 12 התמונה מעט שונה, כאשר הליכוד זוכה ל-29 מנדטים. יש עתיד שומרת על כוחה וזוכה גם שם ל-17 מנדטים, תקווה חדשה עם 14 וימינה עם 11 מנדטים.

הרשימה המשותפת זוכה ל-9 מנדטים, ש"ס עם 8, יהדות התורה עם 7 וכך גם ישראל ביתנו. מפלגת העבודה זוכה ל-6 מנדטים ואילו מרצ,  כחול לבן  והציונות הדתית זוכות ל-4 מנדטים כל אחת.