במבט ראשון ה־LG Wing נראה כמו מכשיר רגיל, אך הכל משתנה כשנוגעים בו ומגלים את המסך הנוסף, שנחשף כשמסובבים (בעדינות) את חלקו הקדמי של המכשיר.

המסך הראשי של המכשיר מגיע בגודל 6.8 אינץ', עם פאנל מסוג OLED־P, והמשני - בגודל 3.9 אינץ'. כאמור, המסך הנוסף משמש לאחיזה נוחה של המכשיר כאשר משתמשים בו במצב swivel, שבו עושים שימוש בשני המסכים, והוא מרחיב באופן משמעותי את אפשרויות הצפייה של המכשיר.

פעולת הפתיחה של המסך היא כיפית מאוד לידיים, כאשר הרעיון העומד מאחוריה הוא לאפשר למשתמשים, שבמילא רגילים לעשות מספר דברים במקביל - לבצע שתי פעולות במקביל במכשיר. אפשר למשל לצפות בפרק של סדרה בנטפליקס או בסרטון ביוטיוב, ובמקביל להתכתב בוואטסאפ או להשתמש בפייסבוק. עם זאת, כדאי לקחת בחשבון שהמסך השני קטן מאוד - והמקלדת תופסת כמחצית ממנה, מה שמשאיר בפועל מעט מקום במסך.

המכשיר ארוך יותר מדגמים אחרים, ומתאים לבעלי כפות ידיים גדולות או למשתמשים המעדיפים מכשירים גדולים יותר. מודה שלקח לי כמה דקות להתרגל לגודל של המכשיר, ולהבין שעדיף שלא אסובב אותו או אנסה להשתמש בו רק ביד אחת - מחשש שייפול בשל גודלו. לפחות בתחילת השימוש, לא הייתי מנסה לעשות זאת מעל משטח קשיח דוגמת רצפה או מדרכה.

דבר נוסף שכדאי להביא בחשבון זו העובדה שעוביו של המכשיר הוא 10.9 מ"מ והמשקל 260 גרם. המשמעות היא שתרגישו אותו טוב בכיס המכנסיים, ושילוב של כיסוי סיליקון (דבר המתבקש למדי) יהפוך אותו לעבה יותר.

בסך הכל, מדובר בקונספט נחמד, אבל האמת היא שלא מעט אפליקציות אינן פועלות בו־זמנית בשני המסכים, שכן לא בטוח שמפתחים יהיו באמת מוכנים להשקיע מאמצים וכסף רב כדי לבצע התאמות למכשיר אחד ספציפי. נקודה נוספת שכדאי לשים לב אליה היא העובדה שחלקים זזים יכולים להתמלא באבק, וגם לכך שהוא לא עמיד במים.

למכשיר יש מעבד Snapdragon 765, המיועד לשוק הביניים, עם זיכרון עבודה (RAM) בגודל 8 ג'יגה בייט ונפח אחסון של 128 או 256 ג'יגה ביט. הממשק הצבעוני והפשוט עושה את העבודה בצורה טובה, והצבעים לצד המראה הכללי משקפים את איכות המסך בצורה טובה.

מערך הצילום האחורי כולל שלושה חיישנים: ראשי של 64 מגה־פיקסל, עדשת Ultra Wide באיכות של 13 מגה־פיקסל וחיישן Ultra Wide Big Pixel ברזולוציה של 12 מגה־פיקסל. החלק המעניין במערך הצילום הוא מצלמת הגימבל המובנית המכשיר, הראשונה מסוגה בעולמות הסלולר.

המכשיר, שמחירו עומד על 3,199 שקל, כולל כמה פיצ'רים מתקדמים, שכיום אפשר למצוא רק במחזיקי גימבל מקוריים, כמו ג'ויסטיק לשליטה בזווית המצלמה, אפשרות נעילה למניעת רעידות וטשטוש, מצב "עקוב אחרי" לצילום חלק יותר בתנועה, מעקב אחר תנועה אופקית עם טלטול מינימלי ומצב תצוגה First person המאפשר לתפוס תנועה דינמית.

צילומים באור יום חדים מאוד ונראים נהדר, כאשר רמת הפירוט בהם גבוהה. כמו כן, בטווח בזום האופטי האיכות נשארת באותה רמה. במכשיר הזה לא תמצא את המגרעת המוכרת של המצלמה הקדמית - כדי שתוכלו לצלם סלפי, החברה שילבה חיישן 32 מגה־פיקסל שנשלף מחלקו העליון של המכשיר בכל פעם שהמצלמה הקדמית בשימוש, והוא כמובן חוזר למקומו כשסוגרים את המצלמה. האיכות טובה מאוד, אך לא כמו של מכשירי הדגל של המתחרות.