אחרי עשר שנות נישואין, הבעל מצפון הארץ החליט לדרוש מאשתו, בת ה-36, לעבור סדרת ניתוחים פלסטיים והציב אולטימטום: "אם לא תעברי שיפוץ לא אהיה כאן". בימים אלו, השניים עומדים בפני הליך גירושין מכוער, בעקבות דרישתו השנויה במחלוקת של הבעל, שהמראה של אשתו ככל הנראה לא היה לשביעות רצונו. 

"כשהכרנו היא הייתה תוססת וחיננית, נולדו לנו ילדים ומה לעשות – החזה דורש שיפוץ", הסביר הבעל לאשתו. האישה, באמצעות עורכת דינה שרין סולן, טענה כי בעלה תבע ממנה, כמעט באלימות, לעבור ניתוחים פלסטיים ואף איים עליה כי אם לא תעשה זאת, הוא יחפש אישה אחרת. לדבריה, הבעל נהג לצפות בסרטי פורנו במטרה להציג כיצד הוא היה רוצה שתראה ואף הפך את הדרישות שלו למנטרה. 

"תעשי ניתוח הרמת חזה, הגדלת שפתיים וזריקות למילוי הקמטים. הייתי רוצה גם עוד עשרה סנטימטר בגובה אבל זה כבר לא יהיה לי, או שאולי בעצם כן", נהג הבעל ללעוג לה. האישה כאמור סירבה לשתף עם בעלה פעולה וטענה להגנתה כי לא תיגרר לטרנד של צעירות "שמנתחות את עצמן לדעת". לדברי עו"ד סולן, האישה אינה רוצה להיראות כמו אישה מנותחת ולכן היא סירבה לדרישת בעלה, גם במחיר של גירושין. 

לבסוף, הבעל החליט לממש את איומו ופנה בתביעת גירושין אל בית הדין הרבני, ובמקביל גם פנה אל בית המשפט לענייני משפחה שם הוא ביקש הסדרי ראיה וחלוקת רכוש. מנגד, האישה טוענת לשלום בית: "הוא צריך לקבל אותי כמו שאני, מה יקרה עוד 15 שנים שהניתוחים כבר לא יעזרו?". כמו כן, בימים אלו הליך הגירושין בעיצומו אך טרם נחתם ההסכם.