צעירה שגילתה שבן זוגה בגד בה עם אישה אחרת, החליטה לגרום לו לשלם על כך את המחיר – ובהחלט יעלה לו לא למעט כסף לתקן את הנזק. בסרטון וויראלי שהפך לסנסציה באפליקציית הטיקטוק, אשלי ואן-פונג', מהבירה האמריקאית, וושינגטון, אפשר לראות את הצעירה חוצבת בקיר בביתו של בן הזוג הבוגדני את האותיות FU , כקיצור לקללה "לך תז***ן". צפו בנקמה המוגזמת של הצעירה הנבגדת:

@ashley.vanpevenage

Not on me ✌🏻 ##fyp ##foryou ##comedy ##payback ##cheating

♬ Before He Cheats - Carrie Underwood

בסרטון אפשר לראות את ואן-פונג' משתמשת בפטיש ודופקת בקיר הגבס בביתו של בן הזוג את הקללה, ולבסוף הוסיפה בגרפיטי "אוהבת, האקסית שלך", עם לב ורוד. לאורך כל הסרטון מתנגן ברקע השיר "Before He Cheats" של הזמרת קארי אנדרווד, שהפך למזוהה באפליקציה עם נשים שרצו לחשוף ברשת כיצד נבגדו. 

בסוף הסרטון ואן-פונג' לא שוכחת לשלוח נשיקה למצלמה, כשמאחוריה אפשר לראות את הקיר שהושחת. בעקבות התיעוד, התעוררה סערה ברשת, שכן רבים מהגולשים ציינו כי הצעירה עלולה לעמוד בפני אישומים פלילים בגין הנקמה המוגזמת. אחת הגולשות כתבה: "אני לא יודעת למה מישהו בכלל תומך בך, פשוט תמשיכי הלאה. את מבצעת פה פשע וזה סתם גורם לך להיראות חלשה יותר". אחד הכריז: "האקס שלך כל כך עומד להשתמש בסרטון הזה בבית המשפט", בעוד אחר הוסיף: "זה הסגת גבול וונדליזם".

כמו כן, לא ברור אם ואן-פונג' קיבלה גישה לנכס באופן חוקי, או שאולי בכלל היא הייתה דיירת באותו הבית לפני שנפרדה מהאקס שלה, אך על פי הדיווחים, אם היא תואשם בהסגת גבול היא עלולה לעמוד בפני מאסר של עד שלושה חודשים. בנוסף לכך, היא עשויה להיות מואשמת גם בנזק מכוון לרכוש, שבארה"ב נחשב לפשע חמור ורציני. ואם כל זה לא הספיק, זו לא הייתה הפעם הראשונה:

@ashley.vanpevenage

Just wait. The best is yet to come 😈 ##fyp ##foryou ##foryoupage ##foryourpage ##cheater ##relationship ##boybye ##bye ##payback ##comedy ##iwin ##youlose

♬ itty bitty piggy - arii

על אף הוויכוח שהתעורר ברשת, ואן-פונג' לגמרי עומדת מאחורי מעשיה, שכן זו אינה הפעם הראשונה בה היא נוקמת בבן זוג הבוגדני על ידי השחתת רכוש. בסרטון נוסף שהיא העלתה, אפשר לראות את הצעירה מכסה את מכוניתו של האקס שלה בנייר טואלט וניילון נצמד. בעוד על התיעוד נכתב: "אל תבגוד בי חלק 1", והיא אף דאגה להוסיף כי "הטוב עוד לפנינו", כהכנה לקראת הריסת הקיר.