דוגמנית האינסטגרם המצליחה, ונסה מורה בת ה-27, הודיעה בתחילה השבוע כי בקרוב היא תשיק לראשונה בושם בריח זיעת הגוף שלה. אחרי שמגיפת הקורונה הובילה לכך שעבודתה האינטנסיבית פחתה, הדוגמנית הברזילאית החליטה שזה הזמן המושלם להוציא לאור את המותג שתמיד חלמה עליו, והוא יצא לחנויות כבר בחודש הבא.

View this post on Instagram

A post shared by Wanessa Moura (@wamoura)

בראיון עם התקשורת המקומית מורה סיפרה: "תמיד חלמתי להשיק את המותג שלי, בריח שלי, אבל הייתי צריכה עוד קצת זמן כדי להשקיע בפרויקט. בזמן המגיפה אני לא מדגמנת והעבודה פחתה והשתמשתי בזמן שהיה לי בבידוד כי לפתח את המוצר ולגייס רעיונות חדשים". לדבריה, היא תמיד רצתה להפיץ את הפרומונים שלה על מנת לעורר אצל מעריציה את היצר המיני. בראיון היא אף הוסיפה כי היא מאמינה שריח הגוף שלה יימכר גם לנשים שריח גופן "לא סקסי". 

כמו כן, מורה אמרה כי המוצר החדש הוא בהשראת האישיות החזקה שלה והכריזמה שמופרשת מגופה, כמו גם באמצעות ריח הזיעה שלה. על פי הדיווחים, הבושם הלא שגרתי יהיה זמין בחנויות ברחבי העולם מיד לאחר הוצאתו הרשמית לשוק, שתיערך בתחילת חודש מרץ הקרוב. כמו כן, הדוגמנית המצליחה, בעלת מאות אלפי העוקבים, גם השקיעה בעצמה כ-20 אלף דולר (כ-68 אלף שקלים) על ניתוחים פלסטיים, במטרה להידמות כמה שיותר לשחקנית האמריקאית, פנלופה קרוז.