משתמשת טיקטוק בשם לידיה שיתפה בעמוד שלה כיצד חשפה פרט מידע מטורף על חייה, ששינה הרבה ממה שהיא ידעה על עצמה לאורך השנים. בסרטון של @Lyddelle_, היא טענה כי היא גילתה באמצעות בדיקת DNA שגרתית כי היא מבוגרת ממה שחשבה שהיא בכ-3 שנים. הסרטון ההזוי נצפה למעלה ממיליון פעמים והותיר את הגולשים בהלם מוחלט. צפו בסיפור המטורף של לידיה:

@lyddelle_

I’m sure it’s just a mistake.... help? ##fyp ##trend ##viral ##Bossit2021

♬ original sound - Static2.0😄

בסרטון ההזוי הצעירה סיפרה כי היא השתמשה בכסף שניתן לה לכבוד יום ההולדת שלה כדי לערוך בדיקת DNA בתקווה להשיג "תוצאות מגניבות" שילמדו אותה על הרקע שלה. לידיה, ששאפה לחשוף קרובי משפחה שלא ידעה על קיומם, נתקלה בתפנית מוזרה בבדיקה כאשר היא צירפה את תאריך הלידה שלה ומערכת הבדיקות הודיעה לה כי היא לא קיימת במערכת. 

בדיקת DNA חשפה סוד מטורף שגרם לסכסוך משפחתי | כנסו וגלו

בזכות הגילוי ההזוי, לידיה החליטה לבדוק את תיק הלידה הרפואי שלה ומצאה מספר פרטים משונים. לדבריה, היא תמיד האמינה שנולדה בחודש מאי 1998, אך אחרי הבדיקה התברר כי היא בכלל נולדה בנובמבר 1997 – כלומר, היא בת 26 ולא בת 23 כפי שחשבה. הסרטון, שהפך לוויראלי ברחבי הרשת, זכה למאות אלפי תגובות של הגולשים ההמומים. "איך אפשר לטעות בין ילדה בן שנתיים לילדה בת חמש?", כתב אחד הגולשים, בעוד אחר הוסיף בהלצה: "אולי נחטפת בילדותך".