רגע עוצר נשימה תועד מעל אגם ניו מלונס שבקליפורניה, במסגרתו שוטר אחד הפך לגיבור אחרי שהציל גבר שניסה להתאבד באמצעות קפיצה מגשר. בתמונות ההרואיות אפשר לראות את השוטר אוחז בידו של הגבר האובדני, כשהוא נמצא בגובה של כ-45 מטרים מהקרקע, ובכך הציל את חייו והעניק לו עוד הזדמנות לחיים. דיווח חברת החדשות ABC וראיון עם השוטר שהציל חיי אדם:

האירוע יוצא הדופן התרחש ביום שני האחרון, כאשר הגבר ניסה לקפוץ מעל מעקה הגשר, אך נתפס על ידי המשטרה המקומית שהצילה את המצב. בסביבות השעה 10:00 בבוקר, משרד השריף של מחוז טולמן קיבל דיווח על אדם שמאיים לקפוץ מהגשר והרשויות החלו לסרוק את האזור על מנת לאתר אותו. במהלך החיפוש אותרה מכוניתו של האיש ולא רחוק משם נמצא גם אותו האדם על סף המעקה. הודעת המשטרה המקומית בעקבות האירוע:

על פי הדיווחים, השוטרים ניסו לשכנע את הבחור האלמוני שלא לקפוץ במשך כ-10 דקות, אלא שאז הוא טיפס מעל המעקה וניסה לקפוץ אל מול עיניהם. מפקד המחוז, שריף אנדרו לונג, זינק דרך המעקה ותפס את הבחור בזרועו כשהוא נתלה באוויר במשך 30 שניות. בעזרת שאר חברי הצוות, לונג הצליח למשוך את האיש בחזרה למעלה ומנע את מותו. בהודעה ממשרד השריף של מחוז טולומון נמסר: "אנו רוצים להודות לכל הרשויות שנרתמו למשימה ולעבודה המדהימה של כל אנשי אכיפת החוק. בזכות האומץ, המסירות וההתמדה ניצלו חיי אדם".