סרטון טיקטוק קורע מצחוק, שהפך לוויראלי בכל העולם בימים האחרונים, מציג את ההודעה הלא שגרתית שבחור חפר בשלג לדייט הטינדר שלו. בסרטון, שהועלה על ידי שכנתו, @ clautje82, שצילמה את האירוע הביזארי מחלון ביתה, אפשר לראות גבר שוכב על השלג מתחת לשתי מילים עם מסר מאוד ברור שכתב: "שלחי עירום". צפו בתיעוד ששבר את הרשת:

@clautje82

Make this go viral😂 ##snowfun ##snowangel ##whee ##clautje🦋 ##tindertok ##writinginthesnow ##romanticvideo ##funny ##viral

♬ .....Wiii - ⚡ 𝕵𝖊𝖘𝖚𝖘⚡

בסרטון המצחיק משתמשת הטיקטוק כתבה: "ראיתי אותו כותב בשלג וחשבתי שהוא יציע לבת הזוג שלו להתחתן איתו – תראו מה הוא כתב בשלג". במקום הצעת נישואין מרגשת, הבחור ככל הנראה צילם תמונה לפרופיל הטינדר שלו במטרה להעביר בבירור את מטרתו באפליקציית ההיכרויות, ותודו שהוא לגמרי הפגין מקוריות. 

התיעוד ההזוי נצפה מאות אלפי פעמים מאז יום שהועלה ביום שני האחרון, וכמובן שגם הגולשים לא יכלו להישאר אדישים לסיטואציה הלא צפויה והחליטו להתבדח על הנושא. "לפחות הוא יצירתי, אני אוהבת את זה", כתבה אחת הגולשות, בעוד אחרת הוסיפה: "כל כך נואש מצידו". ואילו גולש אחר הוסיף בהלצה: "אולי זו קריאת SOS לחברים שלו בשמיים, שיצילו אותו מתקופת היובש".