טרזל רסמוס, בת ה-29 מקייפטאון, דרום אפריקה, התחתנה עם וילסון רסמוס, בן ה-80, ומאז השניים חיים יחד באהבה. הזוג, שנפגש בכנס עיתונאים בשנת 2016, התאהבו אחד בשנייה על אף פער גילים של 51 שנים והחליטו לשלב את חייהם זה בזו וטענו כי "אין שום דבר מגעיל באהבה". לקראת חודש האהבה, סיפורם של בני הזוג עלה לכותרות והם גאים לחגוג את אהבתם ברשתות התקשורת בעולם. צפו בסרטון שהעלתה טרזל לעמוד הפייסבוק שלה:

בת ה-29, סטודנטית למשפטים, סיפרה כי מיד כשהיא ובעלה נפגשו הם נמשכו אחד לשנייה. למרות שאפילו ילדיו של וילסון מבוגרים מאשתו ב-30 שנה, משפחותיהם של בני הזוג תומכות בקשר הלא שגרתי. בראיון עם אתר החדשות Mail Online טרזל אמרה: "ההורים שלי אוהבים את וילסון ואבי התרשם ממה שהוא יכול להציע לי כבן זוג. גם בנותיו של וילסון קיבלו אותי באהבה, אפילו שאני בת כמעט חצי מגילן, כי הן יודעות שאביהן מאושר ולא לבד יותר". 

מתוך טקס החתונה של וילסון וטרזל (צילום: רשתות חברתיות)
מתוך טקס החתונה של וילסון וטרזל (צילום: רשתות חברתיות)

כמו כן, השניים סיפרו כי אין בכוונתם להביא יחד ילדים לעולם, אך "אם זה יקרה כתאונה אנחנו נהיה מאושרים". בימים אלו, השניים חיים יחד אחרי שהתחתנו בטקס אינטימי, כאשר בתו של וילסון בת ה-56 הייתה עדתם. וילסון תומך בלימודיה של טרזל, גם מבחינה כלכלית, והשניים מאמינים כי על אף פער הגילים, הם "משלימים זה את זה".