נועה יונני משחקת בומרנג עם הקשר שלה ושל ג'וזי, זורקת ומחזירה, מחליטה מתי זה נגמר, מתי הם "רק חברים" ומתי הם מתנשקים, אבל בקטע חברי. משהו השתנה בה, היא כבר לא רק יונני המאיימת והמפחידה, יש בה גם צד רגיש ופגיע, בדומה לג'וזי. נכון, אולי ג'וזי שחקן, רודף יותר שמלות משדרור תפר כל חייו. ונכון, אולי נועה יכולה בקלות לעבוד בפרוטקשן ולאיים גם על משפחות פשע, אבל ביחד הם אש גדולה, שריפה שמכלה הכל, הזוג החזק של הבית - ג'ונני.

כשהם רבים זה מדהים, ריאליטי במיטבו, היא בוכה, הוא צוחק, היא קוראת לו שחקן, הוא דואג למה יחשבו אחרים, היא מתנצלת, הדרקון בגב שלו יורק עליה אש, היא מדברת גלויות, הוא אומר לה לנגב את הדמעות, היא שולחת לו נשיקה והוא נזכר שבחוץ יש לו בחורה. אפשר בבקשה ערוץ שלם רק של ריבים שלהם? ועדיף עם זכוכית מפרידה, חבל על הפנים היפות של ג'וזי. אז לשאלה הגדולה של הפרק, אמת או חובה? יותר כמו, נשיקה-סטירה.

הרומן בין יהודה ואלמוג דועך, דרור מנסה לסייע, מציע ליהודה לחזר, אך יהודה יודע רק ריבים לחרחר. הוא רומנטי כמו מארז ולנטיין של ביטוח ישיר. בנוסף, נדמה שאלמוג, שצפתה ביהודה כמונו לפני כניסתה, ראתה על המסך גבר חזק, מרשים, דעתן ומושך, אך דברים שרואים מכאן לא רואים משם. כשניצבה פנים מול פנים מול האליל הכועס שלה, האשליה התנפצה, "אם אלך בשבת, תתגעגעי?", יהודה מנסה לסחוט ממנה מחמאות ובעיקר מצליח להיכנס לפרנד-זון. 

מאוחר יותר הוא מתחפר עמוק יותר באזור הידידות, "תדעי לך שממש נפגעתי", הוא אומר לה אחרי שפגע ברמקולים שלי כשצרח על ג'וזי. הוא מנסה להסביר לה מדוע הוא פגוע, הדבר שקוף כמו הבריכה שמשדרים כל היום בערוץ 26. יהודה נמשך לאלמוג, הוא מפחד מדחייה, מפחד לפגוע, לאבד אותה, להיפגע בעצמו. אך הימור שלי, גם איתה הוא עוד יריב, כי אצל יהודה, מה שלא בא באהבה, בא בעצבים.

אך איזה חמוד יהודה, ראיתם איך הוא נרגע מהר? נדמה שזה בסדר לכעוס, לצעוק, להפחיד את כל הדיירים ולהרוס לג'וזי את השיזוף, אם נרגעים מהר. כמו שאמר עדי לאון כשניסה לשכנע להשאיר את יהודה ובלי כוונה תיאר את כל הבעיה של יהודה ותומכיו: "אז כן, הוא לא שולט בעצמו, אבל יש לו נשמה והוא משלנו, אי אפשר לכעוס עליו". דווקא אפשר, כפי שעשו רוב דיירי העונה. לזכותו יאמר שיהודה הוא הדבק שמאחד את הבית - כולם נגד אחד ואחד נגד כולם. אך בסופו של יום, יהודה ישאר עד הגמר, הדבר דומה לאסירים שמקבלים מכתבי הערצה לכלא, קרנבל לנבל.

הפיצוץ של העונה, מכריזים גיא ולירון בהנאה, יהודה נגד ג'וזי, נגמר להם כבר עם מי לריב אז הם רבים אחד עם השני. "ראית פה שתי בנות, עלה לך האגו", יהודה צועק על ג'וזי מתי שהוא, היה קשה לעקוב אחר כל הצעקות, אחד מהם לא גבר, השני יותר מדי גבר, איפה שהוא גם קארין צעקה משהו על זה שהיא מלכת יופי או משהו כזה. בחדר האח ג'וזי מסכם את השהות של יהודה במשפט מוחץ: "אתה לא יכול להתנהג אלי כמו שאתה מתנהג לכל השאר פה". יהודה חותך את ג'וזי וזה משאיר צלקת. 

ומה הצד של יהודה? הוא נפגע מכולם, ג'וזי והוא היו לב בתוך לב, או שזה קעקוע שיש לג'וזי על החזה? בכל מקרה, יהודה טוען שבחיים לא היה צועק על ג'וזי כך ליד כולם, כמה רגעים אחרי שצעק על ג'וזי מול כולם. משם יהודה ממשיך למטאפורות על בניית ושבירת בתים, תמ"א 38 ושכנים שעושים מסיבות קורונה. הצדק עיוור, בדומה ליהודה שעיוור לחלוטין לעצמו ולפעולותיו, לא היה כזה דייר עיוור מאז אביחי אוחנה, אך הוא לפחות השיג את הבחורה.

הדיירים זכו בתקציב מותרות, אך במחיר רשימת הדחה של ותיקים, גל, ג'וזי, יהודה וליאור. סביר להניח שליאור הוא זה שיודח ואף ישמח לעזוב. לדעתי, 66 יום הספיקו לו, הוא נידב עצמו לרשימת ההדחה, קפץ על הרימון שיתפוצץ בשבת, הקריב את עצמו למען חבריו לפלוג-אח. מההתחלה היה ברור שהוא לא נכנס על מנת לנצח, אין לו צורך בפרסום או במיליון, הוא בא להשכין שלום, אז שלום ליאור, חבל שלא באת להשכין צחוקים.