לכבוד יום האהבה שחל אתמול (ראשון) בכל העולם, נשים וגברים רבים החליטו להפתיע את בני זוג שלהם במתנה שתציין את אהבתם. משתמשת טיקטוק אחת, גלוריה, סיפרה בסרטון בעמוד שלה כי היא הכינה עבור בעלה מתנה במו ידיה, אלא שזו הייתה מתנה בסגנון קצת שונה. צפו בסרטון ההכנה של מתנת יום האהבה הלא שגרתית:

@gr93la

What did you gets get your man for Valentine’s Day ?😁 ##fyp ##valentinesday ##messytiktok ##couplegoals ##crazy ##fypシ

♬ Bust Your Windows - Glee Cast

בסרטון, שהכותרת שלו היא: "מה הבאת לגבר שלך ליום האהבה?", גלוריה תיעדה את עצמה עוטפת קוביות קלקר בבד אדום, בהן היא הכניסה שיפודי עץ, שכל אחד מהם נשא תמונה של אישה אחרת שהוא עשה לה לייק באינסטגרם. ברקע לסרטון גלוריה אמרה: "מאז שכולם משתפים את המתנה המשמעותית שקיבלו מבן זוגם, חשבתי שאשתף את שלי". אחרי הסבר קצר על תהליך ההכנה, הצעירה הוסיפה: "מקווה שהוא יאהב את זה". צפו בתגובה של הבעל של גלוריה למתנה:

@gr93la

I have a sense of humor with my man! I don’t know about y’all but I thought this was the perfect gift 🤣 He loved it 😘 ##gorgeousgirls ##fyp ##joke

♬ original sound - Gloria

בתמונות שמופיעות במתנה אפשר לראות די חושפניות של נשים שונות, שאחריהן בעלה של גלוריה עוקב באינסטגרם. בסרטון נוסף, בת הזוג תיעדה את הרגע בו היא העניקה את המתנה ואת התגובה של בעלה כשראה מה היא הכינה עבורו. "היי מאמי, הבאתי לך משהו", היא קראה לו, בעוד הוא יצא מהחדר חסר ריכוז. ברגע שהוא ראה את המתנה, בן זוגה של גלוריה דווקא בחר להגיב בהומור ובחיוך, ואפילו על הסרטון גלוריה כתבה שהוא לגמרי אהב את זה. 

סרטון ההכנה של המתנה הפך לוויראלי וזכה ללמעלה מ-20 מיליון צפיות של הגולשים, שחלקם אהבו את חוש ההומור, אך חלקם טענו כי מדובר בקטנוניות. צעירה אחת כתבה: "תודה על הרעיון, חבל שאני אצטרך קופסא גדולה יותר", בעוד אחרת הוסיפה: "אפשר לתת לך את גביע אשת השנה". אך עם זאת, התגובות של הגברים דווקא היו מעט שונות, כפי שכתב אחד: "פתאום אני דווקא די שמח שאני רווק".