אחרי עשרות שנים מאז שסיימו את תקופת בית הספר, שני חברים לכיתה מאינדיאנה, ארה"ב, גילו תגלית שטלטלה את עולמם – הם אחים תאומים שהופרדו בלידתם. קארן וורנר, בת ה-51, סיפרה בראיון לערוץ החדשות WTHR-TV כי לפני מספר שנים היא החליטה לפתוח את תיק האימוץ שלה וגילתה שהיה לי אח תאום, רק אחרי שערכה חיפוש ארוך התגלתה האמת המפתיעה. צפו בראיון עם האחים התאומים אחרי הגילוי:

וורנר הסבירה כי היא פנתה למספר אתרי אימוץ שונים במטרה לנסות לאתר את אחיה האבוד. רגע לפני שוורנר איבדה תקווה, התגלתה בפניה רשימה של שלושה גברים שנולדו באותו תאריך הלידה שלה, כאשר השם השלישי ברשימה בלט מעל כולם, מייק ג'קמן. הגבר, שהיה חבר לכיתה של וורנר בתקופת התיכון עורר את סקרנותה והיא החליטה לפנות אליו. 

צעירה עשתה בדיקת DNA וגילתה שאביה הוא מיליארדר מפורסם | כנסו וגלו

וורנר וג'קמן בתקופת התיכון (צילום: צילום מסך יוטיוב)
וורנר וג'קמן בתקופת התיכון (צילום: צילום מסך יוטיוב)

וורנר, שכבר הייתה חברה של ג'קמן בפייסבוק בזכות עברם, פנתה אליו עם המידע והסבירה לו כי ייתכן והם אחים תאומים. על אף הספקות, השניים ביצעו בדיקת DNA שתאמת את המצב ואכן היא אישרה ששני השותפים לספסל הלימודים הם גם אחים תאומים אבודים. "זה מילא חלל בחיי שלא ידעתי שהיה קיים", אמר ג'קמן והוסיף: "היה שם משהו שלא ידעתי שהיה אמור להיות שם בכלל, ועכשיו זה כאן. היא כאן". 

כמו כן, השניים סיפרו כי מאז הגילוי הם מדברים כל יום ונפגשים מספר פעמים בשבוע. גם וורנר הוסיפה: "מאז שגילינו אנחנו מדברים וצוחקים. זה מרגיש לא אמיתי". אחרי 51 שנים בנפרד, מתוכן הם הכירו מבלי לדעת על קשר הדם המדהים ביניהם, יש לאחים התאומים לא מעט להשלים בחייהם, והם בהחלט שמחים על כך.