הפרקליטות הגישה היום (ראשון) כתב אישום נגד תושב תל אביב, בשנות ה-30 לחייו ותושבת תל אביב, בשנות ה-20 לחייה, בחשד לייבוא וסחר בסמים ברשת "הדארק-נט", בהיקף של מיליוני שקלים. מעצרם של החשודים הוארך מעת לעת בבימ"ש, תוך המשך איסור פרסום זהותם עפ"י החלטת שופט לבקשת הסנגור.

תחילת הפרשה לפני מספר חודשים, אז פתחה היחידה המרכזית במחוז ת''א חקירה סמויה, בחשד לסחר וייבוא סמים מסוגים שונים בהיקף של מיליוני שקלים לארץ, תוך שימוש ברשת "הדארק-נט". על פי החשד, איסוף ושילוח החבילות התבצע בעזרת יישומון סלולרי.

מעצר החשודים בסחר בסמים, קרדיט: דוברות המשטרה

לפני כחודש, רשות המיסים דיווחה על איתורן של מספר חבילות חשודות, שבסריקה מקצועית של תכולתם, נמצא כי מכילות חומרים שונים החשודים כסמים. בלשי ימ"ר ת"א ניתחו את מאפייני ההזמנות לאורך השנה האחרונה, עד לחשיפת שיטת הייבוא ב"דארק-נט" ע"י תושב ת"א, ובהמשך איסוף והעברת החבילות באמצעות תושבת הדרום מנקודות דיוור שונות. 

החוקרים אספו עדויות באמצעות מעקב ותצפיות אחר החשודים ולאחר שנקבע מועד ומיקום העברת הסמים, החוקרים ביצעו מעצר של החשודה בדרום הארץ. לאחר מכן, באמצעות שוטרת אשר התחזתה לחשודה, וביצעה את העברת הסמים לחשוד, עצרו גם את האחרון באזור ת''א.

לאחר המעצר, ביצעו השוטרים חיפוש בביתו ותפסו ראיות הקושרות אותו, על פי החשד, לעבירות המיוחסות לו, בנוסף למיליון שקלים במזומן, החשודים כפדיון הסחר בסמים ואלה הועברו להמשיך הליך חילוט.

הבוקר כאמור, הגישה הפרקליטות כתב אישום נגד השניים, בהתאם לממצאי החקירה.