דינה זילבר סיימה לא מזמן את תפקידה כמשנה ליועץ המשפטי לממשלה. בתקופה הזו ספגה לא מעט ביקורת מימין על תפקודה והתבטאויותיה. זמן קצר שסיימה את תפקידה תקפה את ראש הממשלה בנימין נתניהו וכינתה אותו פייק מנהיג. בעקבות הדברים הוגשה תלונה לנציב שירות המדינה. 

כעת זילבר פותחת בקריירה חדשה, ומפתיעה משהו, ברדיו. החל מיום חמישי תגיש זילבר תוכנית חדשה בגלי צה"ל - "מילים ומשפטים עם דינה זילבר" - בה תצא בכל פעם למסע משותף עם אורחיה, בין הספרים, הכתבים, בין תחנות בזמן ובמרחב הארצישראלי. מילים ומשפטים, חומרי חיים, שירים וגעגועים. בתכניות הראשונות יתארחו כלת פרס ישראל מרים פרץ, והסופר אלי עמיר.

דינה זילבר ומרים פרץ (צילום: גלי צה''ל)
דינה זילבר ומרים פרץ (צילום: גלי צה''ל)

בתכנית הבכורה אמרה פרץ: "לא ידעתי שיום אחד אתן את שני בניי. אסור שהמנחה תהיה קבורת בנים. אנחנו צריכים שקט. להרגיע את הרוחות. מנהיגות שמשדרת איפוק. לא להלהיט. אני מצפה ממנהיגות שתדע לגעת באנשים, לחבר אותם לזה שאנחנו כאן יחד. הקורונה היא זמנית, היא תעבור. אבל השנאה?"

הסופר אלי עמיר סיפר בהתרגשות: "הבן השלישי, הלל הצעיר שלי נסע לדרום אמריקה. כשהוא חזר הוא אמר לי "אבא אני צריך לבקש ממך סליחה. אני אף פעם לא קראתי את ספריך. לבגרות קראתי את התקצירים. לפני שנסעתי לקחתי איתי את 'מפריח היונים' ושם קראתי אותו. פעמיים. אבא – עכשיו אני יודע מי אתה, אני יודע מי היה הסבא שלי, עכשיו אני מחזיק בידי ענף ואני יודע מי אני. "היו לי דמעות בעיניים. רק בשביל זה היה שווה לכתוב את הספר הזה".

מי שמיהר להגיב להודעה, היה יאיר נתניהו, שבמהלך השנים הרבה לתקוף את זילבר בחשבון הטוויטר שלו. הפעם כתב, תוך שהוא עוקץ גם את גדעון סער: "חחחחחח. אי אפשר להמציא את זה! עברה מלהיות פוליטיקאית על חשבון הציבור בפרקליטות, לפוליטיקאית על חשבון הציבור ברדיו הצבאי. ותודה לסער שהביא את חברתו הטובה דינה לחיינו".