זאב אלקין, עד לא מזמן חבר הליכוד והשר למשאבי מים, וכיום מועמד מספר שלוש ברשימת "תקווה חדשה" לכנסת, ניסה להצטרף למפלגת "ימינה" טרם הקמת מפלגתו החדשה של סער, כך דיווח היום (שני) יקי אדמקר ב"וואלה NEWS". 

קמפיין של תקווה חדשה נגד בנט. באדיבות המפלגה

לפי הפרסום בוואלה, מקורב לאלקין פנה לבנט ואנשיו בתקופה שבין פיזור הכנסת לבין הקמת "תקווה חדשה" וקיים עמם מספר שיחות בנושא. באחת מהן ציין כי הפנייה נעשתה בידיעתו של אלקין. אולם, יו"ר ימינה דחה את ההצעה. לטענתו של בנט, צירופו של אלקין לא היה תורם למפלגה דבר.

אלקין מצדו הכחיש. לוואלה מסר כי "הטענה נשמעת לי כהזויה, לפחות אינני מכיר שום שיח ביני או מישהו מטעמי על הצטרפותי לימינה. זה לא סוד שתמיד הייתי ביחסים טובים עם בנט ושקד, ואם הייתי רוצה להצטרף אליהם מן הסתם הם היו מאוד שמחים לכך, אבל אני מאמין בכך שגדעון סער, עם הניסיון, ההישגים המעשיים וכושר המנהיגות שיש לו הוא האיש הנכון להחליף את נתניהו ולהוביל את מדינת ישראל בשנים הבאות". מימינה נמסר: "מפאת כבודו של אלקין, לא נרחיב בנושא".

בליכוד כבר מיהרו לתקוף את מי שעד לא מכבר היה מקורב במיוחד לנתניהו. ח"כ מיקי זוהר מהליכוד, סגן יו"ר הכנסת, צייץ בחשבון הטוויטר שלו כי "האמת תמיד יוצאת לאור, כמו האופורטוניזם".