בתור חברים הכי טובים, רבים נאלצים לתמוך בחברותיהם אחרי פרידה קשה, או לאכול איתן דלי של גלידה כדי לכפר על הרגשות. גבר אחד, החליט לקחת את התפקיד קצת רחוק מידי והתחבא בחלק האחורי של הרכב של חברתו הטובה, בזמן שהיא נפרדה מבן זוגה ממה שהיה לטענתם "תמיכה מוסרית". צפו בסדרת הסרטונים מרגע ניסיון הפרידה:

@thebrandonrobert

I’m still in the trunk as I’m typing this 😭 ##relationship ##girlfriend

♬ original sound - Brandon Robert

@thebrandonrobert

Oh get ready for this.... ##relationship ##girlfriend

♬ original sound - Brandon Robert

בסרטון הטיקטוק הוויראלי, שנצפה למעלה מ-50 מיליון פעמים, בחור בשם ברנדון צילם את עצמו, בעוד הוא יושב בתא המטען של הרכב ומקשיב למתרחש. על הסרטון הוא כתב: "חברתי נפרדת מבן זוגה ורוצה שאני אהיה שם. אז אני מתחבא בתא המטען". מיד לאחר מכן, בן הזוג שלה נכנס אל הרכב ומתחילה שיחת "יחסינו לאן", בה הבחורה הסבירה לגבר שהיא רוצה להיפרד ממנו. צפו ברגע בו ברנדון נתפס על חם:

@thebrandonrobert

I GOT CAUGHT BIG TIME 😭 ##relationship ##girlfriend

♬ original sound - Brandon Robert

אחרי שיחה אינטנסיבית, השניים עוברים לשבת במושב האחורי, בעוד ברנדון נמצא במרחק נגיעה מהם כשהוא מכוסה בשמיכה אדומה. על פי ברנדון, חברתו ובן זוגה ככל הנראה החלו לקיים יחסי מין ברכב, מה שמשתמע מהתיעוד, כשרגעים לאחר מכן כל אחד מהם הולך לדרכו, מבלי החלטה חד משמעית לגבי עתיד הקשר. 

בסרטון נוסף שהועלה אתמול (ראשון), ברנדון כתב: "אני בתא המטען בזמן שחברתי נפרדת מחבר שלה – הפעם באמת". אך אחרי שהבחורה אמרה לבן זוגה שהיא רוצה להיפרד, הוא מיד הבין שברנדון מתחבא בתא המטען, ככל הנראה בעקבות הסרטון הקודם. הסרטון האחרון נגמר כאשר בן זוגה של חברתו תפס אותו בתא המטען, וכדי לדעת מה קרה לאחר מכן "צריך סרטון שלם לכבוד זה".