אחת המחוות היותר הזויות שנתקלנו בהן פורסמה בימים האחרונים, במסגרתה גבר יווני יצר גיטרה חשמלית מעצמות של קרוב משפחתו שהלך לעולמו. כפי שדווח על ידי אתר Metal Sachs, אחד הקוראים שלהם, העונה לכינוי "נסיך הלילה", בנה גיטרה מהשלד של דוד שלו, שמת בתאונת דרכים לפני יותר מ-20 שנה. צפו ב"נסיך הלילה" מנגן בגיטרה שעשויה משלד:

לדבריו של "נסיך הלילה", השלד של דודו, פיליפ, נתרם לאחר מותו למכללה לרפואה ביוון לצורכי לימוד, אך כאשר משפחתו יצרה קשר עם המכללה התברר כי במשך השנים כלל לא נעשה שימוש בשלד. לכן, הבחור החליט לקחת על עצמו להשתמש בשלד של דודו ובנה ממנו מחווה שלטענתו תהיה הולמת לזכרו. 

מתוך תהליך ההרכנה של גיטרת השלד (צילום: רשתות חברתיות)
מתוך תהליך ההרכנה של גיטרת השלד (צילום: רשתות חברתיות)

"קיבלתי את קופסת העצמות של דוד שלי ולא ידעתי מה לעשות בהן בהתחלה. לקבור אותם? לשרוף אותם? להכניס לעליית הגג? הכל היה נראה לי כמו דרכים גרועות להנציח מישהו שגרם לי להתאהב בעולם מוזיקת המטאל", אמר "נסיך הלילה". לבסוף, הוא החליט להפוך את השלד לגיטרה חשמלית, מה שהתגלה כאתגר לא פשוט עבורו. 

"חקרתי הרבה ואף אחד מעולם לא הכין גיטרה משלד, אז החלטתי שאני אהיה הראשון. התייעצתי עם שני בחורים מחנות להכנת גיטרות, אבל במהירות הם קיבלו רגליים קרות", הוא סיפר. לבסוף, אחרי הרבה מכשולים בדרך, הגיטרה נבנתה וגרמה לגבר להיות גאה בפרויקט שהרים לכבוד דוד שלו. "זה פרויקט זה חולני, אבל אני מניח שפיליפ היה מעדיף את זה על הרבה דברים אחרים", הוא סיכם את הראיון.