טלה 21.3־20.4

עניינים חברתיים ממשיכים להיות דומיננטיים. גם ענייני כספים מעסיקים אתכם, ועל הפרק יוזמות ורעיונות. כדאי להשקיע ברעיונות שייתנו תפוקה בהמשך הקריירה. בימים שבת עד שני בצהריים תהיו פופולריים ותקשורתיים ותוכלו לקדם רעיונות ועניינים חברתיים.
זהו זמן טוב להפצה ולשיווק של ידע. בימים שני בצהריים עד רביעי יתגלעו מתחים בבית ובמשפחה. יום חמישי טוב לחיזוק יוזמות וביטוי עצמי, היצירתיות תגבר ותיתכן אף היכרות רומנטית בחוג החברים.

שור 21.4־20.5

מרס ואורנוס בשור, וביום שישי גם הירח שם. התקופה נפיצה וחסרת שקט. יש לכם רצון לשדרג ולהתחדש, אבל כרגע נכון להמשיך להשקיע, ואת התוצאות תראו מאוחר יותר. תתמידו ותוכלו להגיע לשינוי המיוחל.
הקריירה נמצאת בתקופה של שינוי. יש להיאזר בסבלנות, ההשקעה תשתלם. השבוע מרקורי מסיים את הנסיגה, ולאחר מכן תהיה הקלה בקריירה בכל הנוגע לתקשורת. ימים טובים השבוע: שני עד רביעי.

תאומים 21.5־20.6

ידע, הרחבת אופקים, לימודים ונסיעות מעסיקים אתכם. אתם בחוסר שקט, ויש לכם רצון לשנות, לפרוץ גבולות ולצאת לחופשה. נדרשות מכם סבלנות ועבודה פנימית על שינוי התודעה. אתם רגילים לקצב מהיר ולא אוהבים לחכות, אבל כרגע זה בדיוק מה שנדרש מכם.
מומלץ להשקיע בלימודים. נסיעות אפשריות כרגע. בימים שבת עד שני בצהריים הירח יהיה במזלכם, ואתם תהיו פופולריים. זהו זמן טוב להפצה של ידע. יום חמישי יהיה טוב בכל הנוגע לענייני חברים ותקשורת.

סרטן 21.6־22.7

הרגישות תגבר בימים שבת עד שני, כשהירח במזלכם. יש ביכולתכם להבין את המצב בצורה עמוקה ורגשית. אתם פעילים מבחינה חברתית. יש לכם נטייה להיות סובייקטיביים ורגשיים, אבל זהו זמן טוב לסגל אובייקטיביות ורציונליות כדי לעבור את התקופה הזו.
למדו להפריד בין עיקר לטפל ובין רגש לשכל. לעתים אתם טובעים ברגשות ומעמיסים על עצמכם רגשות לא שלכם, וזה פוגע בכם. למדו להציב גבולות ולהפריד ביניכם ובין הסביבה. יום טוב השבוע: שישי.

אריה 23.7־22.8

מקבץ פלנטות בבית הזוגיות/שותפויות גורם לשינויים גדולים בתחומים אלו, שיימשכו בשנה הקרובה. ענייני קריירה מעסיקים אתכם ושואבים אנרגיה. נדרשות סבלנות והתמדה. עליכם להסתגל למצבים חדשים, וזה לא קל לכם. אתם בתהליך של פרידות, היכרויות והתחלות של מערכות יחסים, תלוי במצבכם. ביום חמישי הירח יביא עמו אנרגיה של יצירתיות, שמחה והתלהבות. בשישי תיתכן רגישות בענייני קריירה. ימים שבת עד שני יהיו טובים מבחינה חברתית ותקשורתית.

בתולה 23.8־22.9

השמש עוברת לדגים ונכנסת לבית הזוגיות שלכם, שבו נמצא גם נפטון. ענייני זוגיות יהיו דומיננטיים בשבועות הקרובים. שימו לב לא ליצור יחסי מטפל־מטופל במערכות היחסים שלכם. זה יכול להתיש אתכם ולא לספק את מה שאתם רוצים בו במסגרת הקשר.
יש לכם נטייה לשרת את בן/בת הזוג, ולעתים זה בא על חשבונכם ויוצר חוסר איזון. ענייני עבודה מעסיקים אתכם - שימו לב להזדמנויות, השינוי בדרך. ימים טובים השבוע: שישי ושני עד רביעי.

מאזניים 23.9־23.10

ענייני הלב דומיננטיים - אהבה עצמית ואהבה רומנטית. מערכות זוגיות יכולות להתהוות ולהתפתח לקשרים מחייבים. הזוגיות חשובה לכם, וכעת יש לכם הזדמנויות להיכנס למערכות יחסים שחיכיתם להן שנים. ודאו שאתם מחוברים לעצמכם באמת, ואל תיכנסו למערכות יחסים שמבוססות על ויתורים, כפי שעשיתם בעבר.
עבור מי שנמצא בזוגיות, הקשר שלו יכול לעלות שלב בכל הנוגע למחויבות ולעומק. ימים טובים השבוע: שבת עד שני וחמישי.

עקרב 24.10־21.11

מערכות זוגיות ושותפויות על הכוונת. על רקע בלגן במשפחה ובבית וצורך בשינוי המבנה המשפחתי, יש לכם אפשרות להתאהבות או לרומן בשבועות הקרובים. היזהרו לא לאבד קשר עם המציאות והסתכלו על המצב באופן ריאלי והגיוני. אתם חשים מתח ועצבנות מהמצב, ולא קל לכם לנהל את עצמכם בתוך מערכות היחסים, שדורשות התייחסות ואנרגיה. הקלה תגיע בהמשך, אבל עליכם לערוך חשבון נפש לגבי המשך הדרך המשפחתית. ימים טובים השבוע: שני עד רביעי.

קשת 22.11־21.12

עשייתכם משפיעה על הסביבה הקרובה, והסביבה הקרובה משפיעה על עשייתכם. אתם עוברים תהליכים של פרידות מאנשים שהיו קרובים אליכם, ואנשים חדשים ומשמעותיים נכנסים לחייכם. התהליך הזה יוצר מתחים בתחום העבודה או ביחסי עובד־מעביד.
לימודים דומיננטיים כרגע, במיוחד בקבוצות. יש לכם יכולת להרחיב את הידע שלכם ולהעביר אותו הלאה. בימים שבת עד שני יהיו מתחים בזוגיות. יום טוב השבוע: חמישי.

גדי 22.12־20.1

עלולים להיווצר מתחים על רקע יחסי אהבה או יחסים עם הילדים או בענייני כספים. זוהי תקופה של הזדמנויות לעשייה ולמגנוט שפע, תקופה יצירתית מאוד, שאת פירותיה תראו בהמשך. אתם דומיננטיים בסביבה הקרובה, אבל הערך העצמי שלכם נמצא במבחן.
רק מתוך הייחודיות שלכם תוכלו להתחזק כלכלית ובכלל. אל תחששו מהרעיונות הלא קונבנציונליים שלכם, זה מה שיביא לכם ביטחון. שני עד רביעי יהיו מתוחים בכל הנוגע לזוגיות. יום טוב השבוע: שישי.

דלי 21.1־18.2

מקבץ פלנטות במזלכם, מרקורי מסיים נסיגה במזלכם, והשמש עוברת לדגים. מערכות היחסים שלכם על הכוונת, אתם בשנה של הזדמנויות ושינויים גדולים בתחום. בבית לא שקט, יש עצבנות ומתח, ונדרש שינוי. בנקודת זמן זו אתם יכולים להניע את עצמכם קדימה ולהיות יותר מעשיים בכל הנוגע לשינויים בבית.
בנייה עצמית מחדש תביא להזדמנויות חדשות ולהתרחבות בכל התחומים. ימים טובים מבחינה רומנטית: שבת עד שני.

דגים 19.2־20.3

השמש עברה למזלכם. זהו זמן טוב למדיטציה, האזנה למוזיקה ופעילות גופנית כמו אומנויות לחימה או יוגה. דברים עולים מהתת־מודע. אתם זקוקים לשקט כדי לעבור תהליך ניקוי ושחרור בצורה נכונה ובריאה. אל תאיצו תהליכים, היו סבלניים למרות העצבנות הפנימית וחוסר השקט הלא מובן. אתם רואים את הנולד, והאינטואיציות שלכם מתחזקות, אך עליכם להרפות ולשחרר כדי להתכונן לשלב הבא בחייכם. ימים טובים השבוע: שני עד רביעי.