פרשיית מין חמורה נחשפה במרכז הארץ, כך הותר היום (שלישי) לפרסום. במרכז הפרשה עומד תושב אור יהודה, בן 30, שנעצר בחשד לעבירות פדופיליה ברשת, תוך ניסיונות לשדל קטינים לעסוק בזנות.

בחקירה, שנמשכה כשבועיים, עלה החשד לפיו יצר החשוד קשר עם מספר קטינים באמצעות הרשת החברתית, והציע להם כסף וטובות הנאה נוספות בתמורה לביצוע אקטים מיניים. בין השאר הוא נחשד כי הציע לקטינים לשמש כנערי ליווי בבתי מלון, תוך דרישה לענג גם גברים אחרים.

החקירה נפתחה בעקבות דיווח במוקד 105 של המשטרה, ובמהלכה הצליחו שוטרי היחידה המרכזית בימ"ר תל אביב להתחקות אחר עקבותיו של החשוד. עוד עלה בחקירה כי החשוד הגיע לקטינים באמצעות יישומון 'טלגרם', בקבוצות כמו "מחפשי עבודה" ו"דתיים חוטאים".

החשוד נעצר ובחיפוש בביתו נתפסו מספר אמצעי תקשורת שהיו ברשותו, ובאמצעותם על פי החשד ביצע את העבירות המיוחסות לו. בין השאר הוחרמו לצורך המשך החקירה טאבלטים, טלפונים ניידים וכרטיסי סים שהועברו להמשך מיצוי הראיות, לצד חומרי מדיה המכילים תוכן פורנוגרפי. מעצרו של החשוד הוארך בבית משפט השלום בתל אביב, אשר הטיל בשלב זה צו איסור פרסום על זהותו, לבקשת סנגורו.