ראש הממשלה בנימין נתניהו הפתיע אתמול (שני) את הצופים בבית, כאשר התראיין בשידור חי בחדשות 12. בן כספית הביע את דעתו, בתוכנית שלו ושל אריה אלדד ב-103FM, על האופן בו התמודד נתניהו עם השאלות של מגישת המהדורה אשר ראיינה אותו, יונית לוי, בין היתר בנושא הקורונה והמשפט הפלילי המתנהל נגדו.

ראש הממשלה בנימין נתניהו תוקף: "אתם מדמיינים שמישהו ימנע ממני להביא סיוע כלכלי בגלל בחירות?" (קרדיט: ללא)

"יונית לוי העזה להפנות אתמול כמה שאלות קשות לראש ממשלת ישראל, במקום להודות לו על החיסונים", פתח כספית את דבריו. כספית המשיך באותו הקו ואמר:"נשאלת השאלה, מה לוי עשתה כשראש הממשלה הביא לכאן מיליוני חיסונים? למה היא לא יודעת את מקומה, ולמה היא צריכה לדבר עכשיו על מספר המתים, על התקציב שאין, על המשילות שנעלמה, על רכבת המוטציות המואצת שהגיעה מברוקלין, בריטניה ודובאי?"

"טוב עשה נתניהו כשפטר אותה באותו 'נה נה נה' מפורסם", הוא הוסיף. "תפסיקו כבר לבוא בטענות, ותודו לאל הטוב שזכיתם לחיות בעידן מלכות ישראל השלישית, זה לא מובן מאליו. במדינה מתוקנת היו מבקשים מכם לשלם על החיסונים. אה, בעצם שילמתם. לא חשוב", אמר כספית.

כספית התייחס גם לדברים שאמר ראש הממשלה בנוגע למשפט הפלילי שמתנהל נגדו: "התיקים נגדו קורסים והפרקליטות לוחצת על השופטים? לא היה ולא נברא. הפרקליטות לא לוחצת על השופטים, נשיאת ההרכב אמרה שהמשפט היה צריך כבר להיפתח מזמן, כתב האישום הוגש לפני שנה והפרקליטות תמיד חותרת למגע. נתניהו הרי משוכנע שאין כלום, אז למה הוא מעכב את המשפט כל הזמן?"

כספית המשיך ומתח ביקורת כלפי נתניהו והדגיש: "ספרתי שם שקרים ורק בשעה ארבע לפנות בוקר התייאשתי מהספירה. טוב שנתניהו לא היה מחובר לפוליגרף".