הבחירות לכנסת ה-24 שיערכו בעוד חודש ושבוע מהיום (שלישי), ממשיכות להתקרב ויחד איתם סקרי המנדטים ממשיכים להופיע מדי ערב. בחדשות 12 פרסמו הערב סקר מנדטים עדכני לאחר הריאיון שנערך עם ראש הממשלה בנימין נתניהו אתמול באולפן.

על פי הסקר החדש, מפלגת הליכוד ממשיכה להיות המפלגה הגדולה בישראל עם 29 מנדטים. המפלגה השנייה בגודלה היא יש עתיד של יאיר לפיד, אשר נשארת יציבה עם 18 מנדטים, אך עדיין בפער משמעותי מהליכוד. 

גדעון סער ותקווה חדשה מקבלים לפי הסקר 13 מנדטים ומיד אחריהם המפלגה המצטיירת כלשון המאזניים בבחירות הקרובות, ימינה, עם 10 מנדטים והיא האחרונה להשיג מספר דו ספרתי של מנדטים.

הרשימה המשותפת, ללא רע"מ שנפרדה מהרשימה, זוכה ל-9 מנדטים, ש''ס מקבלת 8 ויהדות התורה 7 מנדטים. ישראל ביתנו של אביגדור ליברמן מקבלת גם היא 7 מנדטים.

מרב מיכאלי ומפלגת העבודה מקבלות 6 מנדטים, סמוטריץ', בן גביר והציונות הדתית מקבלים 5 מנדטים, מרצ עם 4 מנדטים כמו גם כחול לבן שמחזיקה ב-4 מנדטים. המפלגה הכלכלית החדשה של פרופ' ירון זליכה ורע''מ של מנסור עבאס לא עוברות את אחוז החסימה.

בתמונת הגושים, כאשר ימינה לא משוייכת לאף גוש, ראש הממשלה לצד החרדים והציונות הדתית זוכה ל-49 מנדטים. הגוש להחלפת נתניהו זוכה ל-61 מנדטים. ימינה, כאמור, עם 10 מנדטים.