אתגר טיקטוק חדש מציב במרכזו מבחן קטן, אלא שבאופן די מפתיע רק נשים מצליחות אותו, והוא מוביל לתוצאות די כואבות אצל הגברים שבכל זאת דאגו לנסות. המבחן הוא פשוט – רדו על הברכיים והניחו את שני המרפקים על הרצפה. אחר כך הניחו את הידיים מתחת לסנטר כדי לתמוך בראשכם ואז כל שעליכם לעשות הוא להניח יד אחת מאחורי הגב ומיד אחריה גם את השנייה. צפו ב"אתגר שיווי המשקל":

@jason.rachel

YouTube - Jason&Rachel ##fyp ##foryourpage ##foryoupage ##comedy ##couplegoals ##couple ##love ##viral ##xyzbca ##relatable ##relationship

♬ Rasputin (7" Version) - Boney M.

סרטונים רבים הועלו לרשת בעקבות האתגר שכונה "אתגר שיווי המשקל", בהם גברים ונשים רבים ניסו לבצע אותו, אך המין הגברי הוכיח פעם אחרי פעם את הטענה. בכל פעם שהגברים ניסו להרים את ידם השנייה מהרצפה הם איבדו את שיווי המשקל שלהם וגרמו לכך שראשם יוטח ברצפה. שני כוכבי הטיקטוק, ג'ייסון ורייצל, שהדגימו את האתגר בעמוד שלהם, זכו לאין ספור אנשים שעשו עמם "דואט" והדגימו בעצמם. 

@remus.bujor

##stitch with @jason.rachel why MEN can’t do this?? 🤷🏻 anyone can explain?!

♬ Rasputin (7" Version) - Boney M.

על הסרטון, שהועלה ביום ראשון האחרון וצבר מאז למעלה ממיליון צפיות, נכתב: "מסתבר שלגברים יש מרכז כוח כבידה שונה". על אף שהוכיחו את טענתם, משתמשים רבים ניסו להוכיח שהם יכולים לבצע את האתגר, כפי שעשה המשתמש רמוס בוז'ור, אך נכשל. בשבוע האחרון הטיקטוק מלא בנשים שמשלימות את המשימה בקלות, בעוד גברים מכל העולם מטיחים את ראשם ברצפה אחרי עוד ניסיון נחוש. 

הגולשים ההמומים החליטו לנסות למצוא הסבר הגיוני לסיבת ההצלחה של הנשים לעומת הגברים, וחלקם טענו כי ייתכן ומדובר בהבדלים במבני הגוף בין המינים. כמו כן, אחרת טענה כי הבנות מטבען לא מכוונות את גבן לתנוחה של 90 מעלות כמו הגברים ולכן לטענתה הן מצליחות. "אם הבנים היו עושים את זה כמו נשים גם הם היו מצליחים", נכתב.