אני לא חסידה גדולה של המבורגרים, אבל כשבא לי לאכול אחד אני מייחלת לחוויה שמעיפה לי את החך, לשילוב הנכון בין קציצה ללחמניה, כזה שלא יימאס לי אחרי רבע המבורגר וכזה שאני ארצה להזמין שוב.
הבורגר 300 החדש של נחמה וחצי הוא בדיוק כזה. בדיוק.

300Burger - ככה נקרא ליין ההמבורגרים החדש של נחמה וחצי הוותיק, זהו תפריט שמביא את ההמבורגר למרכז העניינים אבל גם הכי קלאסי עם לחמניה שהיא סוג של פוקאצ'ה עגולה, קריספית יותר ויודעים מה- טעימה יותר ועובדת ממש טוב עם המבורגר! יש מצב שעלו פה, בנחמה וחצי, על שילוב חדש והיסטרי של לחמניית המבורגר. הלחמניה לא דחוסה מידי, מספקת את הקראנץ הזה לביס הבשרני ועדיין סופגת את מיצי קציצת הבשר המעולה בצורה מושלמת.

איפשהו מסתתרת לה ביצה רכה (צילום: אפיק גבאי)
איפשהו מסתתרת לה ביצה רכה (צילום: אפיק גבאי)


ההמבורגר של נחמה וחצי מגיע בשני גדלים: 300 גרם ודאבל בורגר 240 גרם  של קציצה עסיסית במיוחד ובמגוון תוספות: בייקון, גבינות, חציל קלוי, פלפל חריף, רוטב טחינה ועוד לצד המבורגרים בנויים מראש שהתגלו כלא רעים בכלל. אחת האופציות היא "המבורגר בקן", טייק אוף מגניב ממש ושונה על מנת הילדות שלנו ועל מנה אייקונית בנחמה וחצי "ביצה בקן" כשבמרכז ההמבורגר ביצה רכה שמתפוצצת ברגע שלוקחים ביס או חוצים את ההמבורגר.
המבורגרים נוספים בתפריט: המבורגר עם בייקון וגבינת צ'דר , המבורגר עם חציל קלוי בתנור, מוצרלה ובזיליקום / המבורגר עם ירקות שרופים בתנור, רוקט וטחינה גולמית ועוד. כל ההמבורגרים מגיעים כארוחה שכוללת  צ'יפס ענק כדי שלא תתבאסו שנגמר הצ'יפס באמצע הביס וסלט עגבניות חריף עם כוסברה, פטרוזיליה ובצל ופחית של סן פלגרינו לבחירה.  המחירים: 68-79 שקלים לארוחה ושימו לב שבשקית יש גם גפרורים, פילטרים וקוביית שוקולד- שזה הכי תל אביבי שיש ומקסים. 
למשלוחים - בורגר 300 נחמה וחצי בוולט ותן ביס