שופט בית משפט השלום בקריות ד"ר שלמה ארדמן האריך הערב (חמישי) בשמונה ימים את מעצרו של תושב נהריה כבן ה-40, החשוד שרצח את אימו בת ה-76 הבוקר בביתה בנהריה. בית המשפט אסר את פרסום שם החשוד בשל עברו הנפשי והורה לשב"ס ולמשטרה כי הוא ישהה בתקופת מעצרו בבית חולים לבריאות הנפש.

עוד קודם לכן, הורה השופט ארדמן למאבטחים להוציא את החשוד מחוץ לאולם בית המשפט, לאחר שהאחרון חבט את ראשו מספר פעמים במחיצה המפרידה בין מושב העצורים לאולם המשפט וצעק "אמא, מבקש מחילה, אני רוצה זריקת המתת חסד".

תחנת משטרה (צילום: שאטרסטוק)
תחנת משטרה (צילום: שאטרסטוק)

כאמור, הבוקר חייג החשוד למוקד 100 של המשטרה ודיווח כי רצח את אמו, קשישה בת 76. כוחות משטרה גדולים מתחנת נהריה יצאו אל כתובתו של המדווח, ושם נקלעו לזירה קשה, בתוכה מוטלת קשישה בת 76 כשעליה סימני דקירה, ולצדה בנה בן ה-40 החשוד ברציחתה.

צוות מד"א שהוזעק למקום נאלץ לקבוע את מותה של הקשישה, ושוטרים ביצעו את מעצרו של החשוד והובילו אותו לחקירה בתחנת המשטרה. נציין כי לחשוד עבר על רקע נפשי, אם כי בשלב הזה של החקירה לא ברור אם יש קשר בין האירוע הטראגי לעברו של הבן. 

פראמדיק מד"א, עדיאל זנו, סיפר: "כשהגענו למקום חברנו למשטרה שהובילה אותנו לתוך הדירה. האישה הייתה מחוסרת הכרה ללא דופק וללא נשימה, ביצענו בדיקות רפואיות אבל היא הייתה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותה".

חוקרי משטרה, בהם חוקרי זירה ואנשי המעבדה לזיהוי פלילי, החלו בחקירת האירוע ובאיסוף ממצאים לרבות פורנזיים, במטרה להתחקות אחר הנסיבות.