בעוד בישראל קצב ההתחסנות נגד נגיף הקורונה גבוה, וישנם גם רבים שמתנגדים לחיסון, קשישה אחת מסיאטל, ארה"ב, הלכה כעשרה קילומטרים בשלג כדי לזכות לקבל את מנת החיסון הראשונה. על פי הדיווח בערוץ החדשות The Seattle Times, פרן גולדמן בת ה-90 התאמצה מאוד למצוא לעצמה תור לחיסון וכשלבסוף היא מצאה – היא לא יכלה לוותר על ההזדמנות. צפו בדיווח החדשותי של Q13 FOX Seattle:

"התקשרתי לקבוע תור בכל מקום, כל הזמן. בוקר, צהריים וערב הייתי יושבת על המחשב ומחכה שיתפנה תור", אמרה גולדמן בראיון. מידי בוקר גולדמן הייתה מתקשרת אל משרד הבריאות בוושינגטון במטרה לאתר לעצמה הזדמנות להתחסן, כמו גם בתה, רות גולדמן, שעבדה בנחישות על מנת למצוא לאמה חיסון לקורונה

ביום שישי שעבר, גולדמן ניסתה להשיג תור בבית החולים בסיאטל, ולפתע בדיוק התפנה מקום עבורה. "לא האמנתי למראה עיניי, הייתי צריכה את המשקפיים שלי לוודא שאני באמת רואה נכון", אמרה בת ה-90. מבלי לדעת שעתידה להיות סופת שלגים, גולדמן קבעה תור לחיסון וידעה שהיא הולכת לקיים אותו בכל מחיר. כשהגיע המועד, גולדמן התלבשה בשכבות, הוציאה את מקלות ההליכה ויצאה לדרך. 

"זה לא היה קל ללכת בשלג והיה לי קפוא", תארה גולדמן, אך במזל בסוף הדרך היא הגיעה אל התור שלה בזמן וזכתה לקבל את החיסון נגד הקורונה. בראיון עם בתה של הקשישה היא סיפרה: "אמי לא התכוונה לתת לשלג למנוע ממנה לקבל את החיסון. היא אדם מדהים שלא נותן למצוקה קטנה להפריע לה בדרך. מחפשת פתרונות לא בעיות".